Publicerat Mars 20, 200917 yr Någon som kan rekommendera bra ringar för 11mm spår? =) Det där är inte mitt gebit iaf
Publicerat Mars 20, 200917 yr Någon som kan rekommendera bra ringar för 11mm spår? =) leupold stålfästen gillar jag men dem är dyra här i Sverige. Sportsmatch är aluminium men funkar bra och inte fullt lika dyra, jag har ett par sådan som blev över när jag monterade Leuopld stålfästen istället
Publicerat Mars 20, 200917 yr leupold stålfästen gillar jag men dem är dyra här i Sverige. Sportsmatch är aluminium men funkar bra och inte fullt lika dyra, jag har ett par sådan som blev över när jag monterade Leuopld stålfästen istället Så länge grejsakerna sitter fast är jag nöjd.. =) Du kan ju PM:a om du är intresserad att bli av med dem.
Publicerat Mars 20, 200917 yr Testat runt lite och dragit samma slutsats, CCI Standard går helt ok speciellt i förhållande till priset. Har för mej att jag fick Lapua Subsnic att skjuta tätare iofs men de var så pass dyra så de använder jag bara till jakt. Sen skjuter min Kvadd rätt ok med Winchesters sub även.. Galet kul med dessa bössor, man kan köpa på sig ruskigt många olika plugg och testa utan att man blir fattig. Mvh!
Publicerat Mars 21, 200917 yr Någon som kan rekommendera bra ringar för 11mm spår? =) Finns ganska många bra "luftgevärsfästen" som duger alldeles utmärkt till 22:an. Kolla lite på tex Leapers accushot, sportmatch mfl. Mycket stabila och bra enligt min mening.
Publicerat Mars 21, 200917 yr "kalibreringsverktyg" till 22 ammoFunkar det bra? är sugen på en dyl själv. Mvh garou Det ska fungera väldigt bra, träffbilderna tenderar att krympa en hel del Sen så kan man mäta tjockleken på rimmen å sortera ammon efter det, ska tydligen också ha stor inverkan på precisionen. Att ha olika tjocka rimmar är ungefär som att ha olika långa friflykter i en centerfire studsare