Publicerat April 5, 200917 yr Lenovo är inte helt fy skam heller, om man ska ha nytt. Skulle nog hellre köpa en Lenovo eller Acer än Dell.
Publicerat April 5, 200917 yr Lenovo är inte helt fy skam heller, om man ska ha nytt. Skulle nog hellre köpa en Lenovo eller Acer än Dell. Ska man ha en dator, bärbar i synnerhet, i 5-10 år måste man ha ett bra serviceavtal!!
Publicerat April 5, 200917 yr Ska man ha en dator, bärbar i synnerhet, i 5-10 år måste man ha ett bra serviceavtal!! Normal livslängd på en bärbar PC räknas idag ungefär 3 år.. Samtliga tillverkare har garantiförstärkning att köpa till. Vill man däremot vara säker på att det finns reservdelar till en PC om 5-10 år ska man hålla sig till HP eller Fujitsu och undvika lågprismärken som Dell med mera. EDIT: Lenovo ThinkPlus Utökat Serviceavtal 4år, next business day, on site, 684kr inkl moms. Klart prisvärt. Vidare har Lenovo ett års garanti på batteriet, vilket faktiskt till och med slår HP och Fujitsu på fingrarna.
Publicerat Maj 10, 200916 yr Författare Ramlade in en HP 550 igår, har inte öppnat den än verkar vara nån ny modell hittar inte så mycket info vista och 2048 i minne, tror den duger men surfar runt en stund och ser om jag ska byta upp mig nä jag är inte ambivalent http://www.alina.se/Produkt.aspx?r=pl&T2=NA948EA%23AK8
Publicerat Maj 10, 200916 yr Författare Ramlade in en HP 550 igår, har inte öppnat den än verkar vara nån ny modell hittar inte så mycket info vista och 2048 i minne, tror den duger men surfar runt en stund och ser om jag ska byta upp mig nä jag är inte ambivalent http://www.alina.se/Produkt.aspx?r=pl&T2=NA948EA%23AK8 Ingen som oponerat sig än, då åker grejerna på laddning om en stund.
Publicerat Maj 10, 200916 yr Ingen som oponerat sig än, då åker grejerna på laddning om en stund. Den funkar nog till "light" användande av laptop. All websurf osv kommer att funka fint men du kan nog glömma allt vad spel och 3D heter Dock är den snorbillig!
Publicerat Maj 10, 200916 yr Författare Den funkar nog till "light" användande av laptop.All websurf osv kommer att funka fint men du kan nog glömma allt vad spel och 3D heter Dock är den snorbillig! Tack lite medhåll, det är väl vad jag kan också