Publicerat November 25, 200817 yr Annars har du ett par här! http://www.jaktsnack.se/index.php?showtopi...mp;#entry239386 hahaha, tack för tipset. Tror inte min degrumpa klär de där korvskinnet lika bra dock
Publicerat November 25, 200817 yr hahaha, tack för tipset. Tror inte min degrumpa klär de där korvskinnet lika bra dock Jodå, snitta upp dem som nät så ser du ut som en julskinka...
Publicerat December 16, 200817 yr Dom bästa byxorna som varit på markanden tycker jag är Härkilas X-country, men vet ej om dom finns kvar i sortimentet. Suveräna byxor, tysta, alltid torra och tåliga.
Publicerat December 20, 200817 yr Köpte för några månader sen ett camoställ från Rivers West ...........jackan heter Lakota och byxan Stalker Jag går som hundförare och måste bara säga. Fan vill set. köp ett ni kommer inte att ångra er
Publicerat Januari 11, 200917 yr Hej Jag kör med försvarets m90 pansar, och det har jag gjort sen -03. Riktigt bra byxor med många blixtlåsfickor, hög ländrygg, mer fodrade än vanliga 90 byxor, flamskyddade och slitstarka som fan. Om jag hittar ett par till skulle jag köpa dem och ha som reserv till de jag har nu har gjort sitt.