Publicerat September 27, 200817 yr om någon vill knycka min idé så finns det ett exakt likadant skåp på blocket till salu för 1000:- här i Umeå! (verkar som vi i umeå gillar dessa skåp) såhär ska det se ut http://www.blocket.se/vi/17634365.htm?ca=2_s
Publicerat September 28, 200817 yr Jädrans pojkar va ni hade fint på laddborda ! speciellt den med skåpet tjejen är tok på mig av röran jag hemma nu !! Och jag våga F N inte vissa min ,tjejens kompis frågade om jag hade ett loppis bord med prima prylar hemma !
Publicerat September 30, 200817 yr Författare så hära ser mitt laddutrumme ut Lite för rent å prydligt, du måste ha gömt undan en massa saker Sitter pressen stadigt nog med bara ett par tvingar?
Publicerat September 30, 200817 yr Lite för rent å prydligt, du måste ha gömt undan en massa saker Sitter pressen stadigt nog med bara ett par tvingar? jo då den sitter fast ordengtligt allt är inte framme på bordet så som krut ( har inget hemma) och tänd hats isättaren
Publicerat Oktober 18, 200817 yr Efter att min far lånade bilen och lämnade mig strandsatt på hemmaplan så beslöt jag mig för att städa rummet och då även laddbänken Kan säga att det var väldigt välbehövligt Min bänk är ett gammalt skrivbord med helt perfekta lådor till det jag använder bordet till Jag har valt att ha krutet och kulorna till mina kalibrar i vänstra lådan. I högra lådan hittar man tändhattsverktyg, tändhattar, borstar o lite olika hylsor som jag samlat på mig På översta hyllan i skåpet har jag mina två laddböcker och en pärm. Jag valde att ställa vågen där också varför vet jag inte riktigt.. På mittenhyllan hittar man hylsor som ska svarvas, hylsor som är färdiga med tändhattar och hylsor som ska kalibreras. Nedre hyllan är övrigt-hyllan med lite allt möjligt på. Och nej, det brukar inte vara så rent Och lampan på bordet påverkar inte vågen, iaf inte vad jag märkt av. Mvh