Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Flera forum!

Featured Replies

Publicerat

Jag hänger på 3st forum, här,Robsoft och Trädskällare kan inte påstå att något är bättre däremot olika vad man söker. Robsoft finns massor av kunskap runt vapen och här massor av kunskap om jakt sedan Trädskällare ett speciellt forum för enbart den jakten.

• Svar 51
  • Visningar 9,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Publicerat

100% Jaktsidan...reggade mig på robsoft för läääänge sen, men tröttnade snabbt på det forumet när jaktsidan startades.

Enda jaktforumet jag skriver i.....sen är jag med på andra forum, men då är det bilrelaterat...t.ex Zatzy racing och NordicAudi.

Publicerat

Du kan ju kika här så hittar du lite att välja på också om Du är intresserad av att vidga vyerna.

http://hem.bredband.net/petsyr/forum.htm

;)

• 1 month later...
Publicerat

90 % robsoft, 10 % jaktsnack ;):lol: Skriver mycket på robsoft, och jag tycker det har funktioner som gör det lättare för medlemmarna. Det tråkiga är de personangrepp som ibland förekommmer, kunskaps källan är dock enorm.

Jaktsnack är intressant, speciellt de långhållsskytte trådar som finns. Dock orkar jag inte skriva lika mycket här eftersom jag aldrig hittar trådarna igen. ;) Tiden kanske förändrar det! :lol:

Publicerat
90 % robsoft, 10 % jaktsnack :D:P Skriver mycket på robsoft, och jag tycker det har funktioner som gör det lättare för medlemmarna. Det tråkiga är de personangrepp som ibland förekommmer, kunskaps källan är dock enorm.

Jaktsnack är intressant, speciellt de långhållsskytte trådar som finns. Dock orkar jag inte skriva lika mycket här eftersom jag aldrig hittar trådarna igen. :P Tiden kanske förändrar det! :angry:

håller med att hålla koll på trådarna är väldigt väldigt svår. då det inte finns en "mina ämnen" elle va de nuy hette :angry:

*host host wink wink * B);)

Publicerat

Ca 50/50 blir det nog.

Två helt olika forum skulle jag säga. Kunskapen, snabbheten och vidden som finns på Robsoft är svårslagen, men den mer "givande än tagande" känslan som Jaktsanck står för är varmt välkommen den med.

Publicerat

Är relativ passiv forumläsare nuförtiden.

Finns för och nackdelar med de mesta forumen.

minjakt är ju kul för där är man med sitt riktiga namn och hittar således lätt "gamla" jaktkompisar,så där pmar man rätt mkt. Bra fotosidor

Jaktsnack och robsoft har bättre forum om man vill debattera eller söker svar på nån fråga.

Är inne på lite jakthundforum och nått engelsktjaktforum med.

Publicerat

Är reggad på robsoft men skriver mycket sällan där. Skriver mer på Jaktsnack gillar stämningen här, så har man ju även fått träffa några av medlemarna i verkligiga livet oxå.

Publicerat
Är reggad på robsoft men skriver mycket sällan där. Skriver mer på Jaktsnack gillar stämningen här, så har man ju även fått träffa några av medlemarna i verkligiga livet oxå.

japps, foffe är en hyvens karl =)

Publicerat

90% minst på jaktsnack å 10% på övriga forum

• 3 weeks later...
Publicerat

Mest inne på jaktsnack men även inne på robsoft och racerback.

Publicerat

95% robsoft 5% jaktsnack.

Jag tycker kort och gott att robsoft har bättre uppbyggnad och funktioner. Jag är van forumist främst på MC-sidan och om ett forum inte är smidigt så får det vara! Tvärt emot många som lämnat sina åsikter så upplever jag mer skitsnack här. Sedan blev jag riktigt förbannad på 50-regeln : ( Har inte läst jaktdagböckerna eftersom jag inte nått upp till 50 men vägrar posta skit för att nå dit...

Men, smaken är som baken!

/Micke

Publicerat

50% jaktjanne då man känner endel här,40% ökande på ett grytforum och 5%robsoft 5%kollar jag bilder på minjakt som annars är en rätt usel sida utom just kompisarna och bilder...

Publicerat
50% jaktjanne då man känner endel här,40% ökande på ett grytforum och 5%robsoft 5%kollar jag bilder på minjakt som annars är en rätt usel sida utom just kompisarna och bilder...

Får jag fråga vilket grytforum det är? Då jag inte hittat något som det är liv i...

/Micke

Publicerat

Jag hänger såväl här som på Robsoft. Håller dock med om att det oftast är ett "softare" tonläge här än på Robsoft..

Publicerat

det blir väl ca 50/50 robsoft jaktsidan, dock mycket lugnare stämning här <_<

• 2 weeks later...
Publicerat
Får jag fråga vilket grytforum det är? Då jag inte hittat något som det är liv i...

/Micke

rätt intrent och kommer med tiden kanske bli större,bara 30 personer dära nu från skandinavien,,juh färre juh bättre äre och man får inbjudan via person kontakt,,,iaf jag

Publicerat
rätt intrent och kommer med tiden kanske bli större,bara 30 personer dära nu från skandinavien,,juh färre juh bättre äre och man får inbjudan via person kontakt,,,iaf jag

Ååh, klubben för inbördes beundran :excl:

/Micke

Publicerat
Ååh, klubben för inbördes beundran :rolleyes:

/Micke

jo lite så äre nog,men rätt skönt med slippa prata om hur bra hundar eller så dom är utan,här äre bara nästan diskutioner om annat och våra jakt resor

Publicerat

absolut bästa sidan som jag tycker det är jaktbilder.se

men forumet är hel dött där,

men annas så är det Robsoft som gäller för mej,

Alla säger att det är en bättre stämning här me jag tycker tvärt om ROBSOFT ÄR bättre

Sen finns det en sida som heter dalajakt,

dEt är en bra hemsida tycker jag för att det handlar mycket om grytjakt där...

Minjakt, är bra om man vill kolla på film

åsåå äre en del andra mindre kända forum åxå,

Jag har inte koll på alla som jag är medlem i. :D

• 2 months later...
Publicerat

Har väl inte varit här så länge, men robsoft är helt klart bättre vad gäller upplägg av själva forumet samt kunskap så det klingar högst för mig.

Att det skulle vara mindre personligt där tycker jag då verkligen inte. Det handlar väl mer om hur pass aktiv man är å "lär känna" användarna.

Publicerat

Finns det fler??

Jag ät inne och gluttar här ett par tre gånger om dagen. Men det diskuteras så mycket att jag knappt hinner läsa allt. Ni som hinner både läsa och skriva i 5 (fem!) forum måste vara arbetslösa eller något liknande. Hur hinner man??

Jag har dessutom hört att det finns folk som hinner med att vara iute ibland också (?)

Publicerat

Robsoft är det som gäller för min del också, helt klart mer kunskap där enligt mig!

Publicerat

Robsoft lite mera bråk i bland men mycket mindre censur/klippa/klistra än här

Tvärr..

Publicerat

Bara här