Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

varning!!!!! veganer i småland

Featured Replies

Publicerat

Polisen jagade veganer i eftermiddags i Ryd strax utanför Vetlanda mot Nye.

Enligt utsago var det två personer som var maskerade, bilen de färdades i var registrerad på någon i Åseda.

polisen var där med två patruller utan resultat.

OM de dyker upp hos er , gör patron ur och ring efter polis, diskutera inte med kräken utan bara lämna platsen.

Publicerat

vad gör de ? :S misshandlar jägare ? : / eller ?

Publicerat

Dom är välkomna att försöka...................... <_<

Publicerat

USCH! Hoppas verkligen att farbro blå får tag på dom! <_<

Publicerat
Enligt utsago var det två personer som var maskerade

Visst är det härligt med folk som vågar stå för sina åsikter. ;):D

Publicerat
Visst är det härligt med folk som vågar stå för sina åsikter. ;):D

Skönt så länge man slipper dom! Det är bara thailändare som går och hojtar i skogen och skrämmer älgar och björnar. :( Det räcker fullständigt med dessa tok!

:(

Publicerat

vad håller dom på med ? :D

Publicerat
vad håller dom på med ? ;)

Brukar väl såga ner torn och dyligt! :D

Publicerat

förstår inte hur dom kan vara som barnrumpor. bara att sgt tycker jag :/

Publicerat

Förvirrade ungdomar som söker uppmärksamhet och en anledning att få förstöra saker.. =)

Publicerat
förstår inte hur dom kan vara som barnrumpor. bara att sgt tycker jag :/
Kapten Krok Postat Idag, 10:06

QUOTE (lsjonsson @ Oct 13 2008, 11:55 )

Brukar väl såga ner torn och dyligt!

Förvirrade ungdomar som söker uppmärksamhet och en anledning att få förstöra saker.. =)

Dom har inte fått någon fostran av sina föräldrar! :D

Publicerat
  • Författare
Dom har inte fått någon fostran av sina föräldrar! :D

Kan ju så vara.

Jag har inte hört något idag som tyder på att veganerna skulle vara i farten, antalgligen var det bara igår de tyckte att det var roligt att sabba lite.

Publicerat
Kan ju så vara.

Jag har inte hört något idag som tyder på att veganerna skulle vara i farten, antalgligen var det bara igår de tyckte att det var roligt att sabba lite.

Jepp!

Va glad för det du!

Publicerat
Kan ju så vara.

De blev väl trötta på att gå runt i skogen och leta efter jägare att jävlas med... :D

Publicerat
Kan ju så vara.

Hrmf.. jag hoppas innerligt du sitter och surfar med telefonen... Ananrs blir jag oroligt för ditt forumberoende.. :D

För egen del såg jag inga veganer eller andra oliktänkande på något vis.. Om de nu itne klätt ut sig till en viss BE.. ;)

Publicerat

Kommer dom till mina marker o bjuder upp till dans så dansar jag gärna en sväng med dom ;)

Mvh

Publicerat

Måste bara göra en instickare här, det är skillnad på militantaveganer och veganer, har själv vänner och bekanta som är veganer, och dom försöker aldrig ge sig på någon moralpredikan eller liknade, inte heller springer dom omkring i skogen och s¨gar ner torn eller dyl. så gör inte som alla andra och döm alla veganer pga. av några få rötägg.

Publicerat
Måste bara göra en instickare här, det är skillnad på militantaveganer och veganer, har själv vänner och bekanta som är veganer, och dom försöker aldrig ge sig på någon moralpredikan eller liknade, inte heller springer dom omkring i skogen och s¨gar ner torn eller dyl. så gör inte som alla andra och döm alla veganer pga. av några få rötägg.

Just det det gäller att särskilja dessa åt. Militanta veganer Är nog inte så intreserade av själva veganfrågan de är nog mer ute för att få förstöra osv. Samma sak med dessa Djurätsaktivister som släpper ut minkar.

Publicerat
  • Författare

Helt rätt, ber alla veganer om ursäkt ;):D

Hörde att lite mera information finns i ärendet men jag vet inget just nu.

Återkommer om det.

Publicerat
  • Författare
Hrmf.. jag hoppas innerligt du sitter och surfar med telefonen... Ananrs blir jag oroligt för ditt forumberoende.. :D

För egen del såg jag inga veganer eller andra oliktänkande på något vis.. Om de nu itne klätt ut sig till en viss BE.. :D

Jag får det inte att funka med telefonen :D:lol:

Sjkut inte B:E bara blir så dumt då. ;)

Publicerat
Jag får det inte att funka med telefonen :o:o

Sjkut inte B:E bara blir så dumt då. :D

Nää.. skjuter bara älgar och andra svin.. :o

Publicerat
Nää.. skjuter bara älgar och andra svin.. :o

Touché! :D

Publicerat
Samma sak med dessa Djurätsaktivister som släpper ut minkar.

;)

..ursäkta..men det var världens bästa felskrivning... "Djurätsaktivister"..! Det skall jag kalla mig hädanefter.

BäckaBengtson - världens största djur-ät-aktivist!

Publicerat
<_<

..ursäkta..men det var världens bästa felskrivning... "Djurätsaktivister"..! Det skall jag kalla mig hädanefter.

BäckaBengtson - världens största djur-ät-aktivist!

Femetta!!!!! :(:D:D

/Djurätsaktivist jag med :D

Publicerat

Ja ja ja ja vad ni ska va petiga nu då <_<:(