Publicerat Oktober 12, 200817 yr Polisen jagade veganer i eftermiddags i Ryd strax utanför Vetlanda mot Nye. Enligt utsago var det två personer som var maskerade, bilen de färdades i var registrerad på någon i Åseda. polisen var där med två patruller utan resultat. OM de dyker upp hos er , gör patron ur och ring efter polis, diskutera inte med kräken utan bara lämna platsen.
Publicerat Oktober 13, 200817 yr Enligt utsago var det två personer som var maskerade Visst är det härligt med folk som vågar stå för sina åsikter.
Publicerat Oktober 13, 200817 yr Visst är det härligt med folk som vågar stå för sina åsikter. Skönt så länge man slipper dom! Det är bara thailändare som går och hojtar i skogen och skrämmer älgar och björnar. Det räcker fullständigt med dessa tok!
Publicerat Oktober 13, 200817 yr Brukar väl såga ner torn och dyligt! förstår inte hur dom kan vara som barnrumpor. bara att sgt tycker jag :/
Publicerat Oktober 13, 200817 yr Brukar väl såga ner torn och dyligt! Förvirrade ungdomar som söker uppmärksamhet och en anledning att få förstöra saker.. =)
Publicerat Oktober 13, 200817 yr förstår inte hur dom kan vara som barnrumpor. bara att sgt tycker jag :/ Kapten Krok Postat Idag, 10:06 QUOTE (lsjonsson @ Oct 13 2008, 11:55 ) Brukar väl såga ner torn och dyligt! Förvirrade ungdomar som söker uppmärksamhet och en anledning att få förstöra saker.. =) Dom har inte fått någon fostran av sina föräldrar!
Publicerat Oktober 13, 200817 yr Författare Dom har inte fått någon fostran av sina föräldrar! Kan ju så vara. Jag har inte hört något idag som tyder på att veganerna skulle vara i farten, antalgligen var det bara igår de tyckte att det var roligt att sabba lite.
Publicerat Oktober 13, 200817 yr Kan ju så vara.Jag har inte hört något idag som tyder på att veganerna skulle vara i farten, antalgligen var det bara igår de tyckte att det var roligt att sabba lite. Jepp! Va glad för det du!
Publicerat Oktober 13, 200817 yr Kan ju så vara.Jag har inte hört något idag som tyder på att veganerna skulle vara i farten, antalgligen var det bara igår de tyckte att det var roligt att sabba lite. De blev väl trötta på att gå runt i skogen och leta efter jägare att jävlas med...
Publicerat Oktober 13, 200817 yr Kan ju så vara.Jag har inte hört något idag som tyder på att veganerna skulle vara i farten, antalgligen var det bara igår de tyckte att det var roligt att sabba lite. Hrmf.. jag hoppas innerligt du sitter och surfar med telefonen... Ananrs blir jag oroligt för ditt forumberoende.. För egen del såg jag inga veganer eller andra oliktänkande på något vis.. Om de nu itne klätt ut sig till en viss BE..
Publicerat Oktober 13, 200817 yr Kommer dom till mina marker o bjuder upp till dans så dansar jag gärna en sväng med dom Mvh
Publicerat Oktober 13, 200817 yr Måste bara göra en instickare här, det är skillnad på militantaveganer och veganer, har själv vänner och bekanta som är veganer, och dom försöker aldrig ge sig på någon moralpredikan eller liknade, inte heller springer dom omkring i skogen och s¨gar ner torn eller dyl. så gör inte som alla andra och döm alla veganer pga. av några få rötägg.
Publicerat Oktober 13, 200817 yr Måste bara göra en instickare här, det är skillnad på militantaveganer och veganer, har själv vänner och bekanta som är veganer, och dom försöker aldrig ge sig på någon moralpredikan eller liknade, inte heller springer dom omkring i skogen och s¨gar ner torn eller dyl. så gör inte som alla andra och döm alla veganer pga. av några få rötägg. Just det det gäller att särskilja dessa åt. Militanta veganer Är nog inte så intreserade av själva veganfrågan de är nog mer ute för att få förstöra osv. Samma sak med dessa Djurätsaktivister som släpper ut minkar.
Publicerat Oktober 13, 200817 yr Författare Måste bara göra en instickare här, det är skillnad på militantaveganer och veganer, har själv vänner och bekanta som är veganer, och dom försöker aldrig ge sig på någon moralpredikan eller liknade, inte heller springer dom omkring i skogen och s¨gar ner torn eller dyl. så gör inte som alla andra och döm alla veganer pga. av några få rötägg. Helt rätt, ber alla veganer om ursäkt Hörde att lite mera information finns i ärendet men jag vet inget just nu. Återkommer om det.
Publicerat Oktober 13, 200817 yr Författare Hrmf.. jag hoppas innerligt du sitter och surfar med telefonen... Ananrs blir jag oroligt för ditt forumberoende.. För egen del såg jag inga veganer eller andra oliktänkande på något vis.. Om de nu itne klätt ut sig till en viss BE.. Jag får det inte att funka med telefonen Sjkut inte B:E bara blir så dumt då.
Publicerat Oktober 13, 200817 yr Jag får det inte att funka med telefonen Sjkut inte B:E bara blir så dumt då. Nää.. skjuter bara älgar och andra svin..
Publicerat Oktober 13, 200817 yr Samma sak med dessa Djurätsaktivister som släpper ut minkar. ..ursäkta..men det var världens bästa felskrivning... "Djurätsaktivister"..! Det skall jag kalla mig hädanefter. BäckaBengtson - världens största djur-ät-aktivist!
Publicerat Oktober 13, 200817 yr ..ursäkta..men det var världens bästa felskrivning... "Djurätsaktivister"..! Det skall jag kalla mig hädanefter. BäckaBengtson - världens största djur-ät-aktivist! Femetta!!!!! /Djurätsaktivist jag med