Publicerat Oktober 21, 200817 yr Det finns säkert färdigladdat att köpa men var vet jag ej eftersom jag har en kompis som laddar åt mig. Jag åker över till Finland och handlar kulor. Passa på när jag har andra ärenden där. Var någonstans i Finland handlar du kulor? Tornio eller Kemi? Vilken butik? Har bekanta som bor i Haparanda och Tornio. Hittar man .366 övnings till rätt pris så vore det ju inte helt fel. Kan tänka mig att även krut kan var billigare. Fick förresten mitt Redding big boss kit igår. Så nu är det bara att ladda på
Publicerat Oktober 21, 200817 yr Var någonstans i Finland handlar du kulor? Tornio eller Kemi? Vilken butik? Har bekanta som bor i Haparanda och Tornio. Hittar man .366 övnings till rätt pris så vore det ju inte helt fel. Kan tänka mig att även krut kan var billigare. Fick förresten mitt Redding big boss kit igår. Så nu är det bara att ladda på Intersport Tornio. Vet ej! Allt finns bakom disk inlåst! Euron har ju stigt ganska så mycket så det kan ju ha påverkat priset.