Publicerat Mars 19, 201016 yr Men nog kan man va storsint ibland. Jag vet ju hur mkt gädje den kan skänka o trippel i Gås e ju så fett najs (men ja hitta bara 2 gäss ) Limmningen av sprickorna/bitarna ble så j..la bra o i brist på bud/o smärre tristess, har jag moddat till en bit mellan stock o kappa o därmed förlängt stocken 3cm. Ska mula nå kråkor med den imorgon o se om kärlek uppstår igen
Publicerat April 13, 201016 yr Igår blev det en snabb sväng till Norrköping för att kolla på lite vapen m.m. Jag är väldigt intresserad av halvautomaterna och fick då se Hatsan Escort med trästock. Jäklar va fin den är! Blev ett köp direkt. Så nu väntar jag bara på licensen sen blir det "Alexander (Jocke) Smålänning" nästa kanske? ;P Trapp och skeet banorna öppnar om några dagar så det blir riktigt kul! Har faktiskt bara hört bra saker om denna bössan och att den ladda 24g utan problem efter några skott. Längtar!!! Mvh
Publicerat Maj 7, 201016 yr Snrt kan jag också titulera mig Escort-ägare... ska lämna in licensansökan på en Escort Fieldhunter Pump imorgon... Var hos Värnamo Vapen igår med en kollega och det slutade med att jag åkte hem med en licensansökan för en ny hagelpump och kollegan med en dito för en halvauto... Så satans sköna bössor... Så nu börjar nerräkningen... snacka om att tiden går långsamt när man väntar, annars så går den ju så fort att man inte hinner med något alls... David
Publicerat Maj 7, 201016 yr Förresten sitter kornet skruvat i spången? Går det ev att byta mot ett skruvat fiberkorn? David
Publicerat Maj 8, 201016 yr Nån som vet om en handlare med Camo combon hemma? skriv in om du hittar någon i tråden, kan vara nästa inköp för min del...
Publicerat Maj 8, 201016 yr skriv in om du hittar någon i tråden, kan vara nästa inköp för min del... Är också riktigt sugen på Camo automaten!! Om någon hör eller vet när den nya är på g till Sverige så skriv!!!
Publicerat Maj 11, 201016 yr Sådär! Nu har licensen kommit och ikväll bär det av till Norrköping för att hämta ut bössan! Hoppas verkligen den laddar mina 24g som jag har hemma. I så fall blir det en sväng till skjutbanan på torsdag och panga på lite Mvh
Publicerat Maj 11, 201016 yr Sådär nu har jag hämtat den och pangat lite lerduvor:D Laddar 24g utan problem! Riktigt fin är den Mvh
Publicerat Maj 21, 201016 yr Nu kan ni skiva in mig också... Provsköt min Escort pump i onsdags och ja vad ska man säja... kärlek är nog det ord som beskriver det bäst. David
Publicerat Maj 21, 201016 yr Författare Ljuvliga bössor detta.. så satans billiga,, men så satans bra! Funderar på att köpa en Escort MP-A jag
Publicerat Maj 31, 201016 yr Nu kan ni skiva in mig också...Provsköt min Escort pump i onsdags och ja vad ska man säja... kärlek är nog det ord som beskriver det bäst. David Grattis. Alltid kul när det känns bra!
Publicerat Juni 9, 201016 yr Kan ngn länka lite återförsäljare av Escort förutom Värnamo vapen. Lite besviken på dem. Har ju nu varit otrogen med en Bertta urika 2o de va inge kul alls Saknar en Escort i skåpet. Hjälp mig snabbt innan jag funderar på en Gammal beg beretta för samma peng.
Publicerat Juni 10, 201016 yr Kan ngn länka lite återförsäljare av Escort förutom Värnamo vapen.Lite besviken på dem. Har ju nu varit otrogen med en Bertta urika 2o de va inge kul alls Saknar en Escort i skåpet. Hjälp mig snabbt innan jag funderar på en Gammal beg beretta för samma peng. Hur kommer det sig att du är besviken på dom? Jag har handlat min Escort av dom och jag kan bara säga att jag är mer än nöjd med bemötande och service. Kollegan köpte en halvautomat av förra årsmodellen samtidigt men den ville inte alls, låste sig tillslut i stängt läge och det gick inte få ut tomhylsan. Han åkte upp till dom och fick en splitt ny av den nya årsmodellen utan att behöva betala mellanskillnaden, helt rätt, plus att han fick en hel del jaktammunition för besväret. David
Publicerat Juni 10, 201016 yr Bra för honom. Själv fick ja beställa om grejor flertalet gånger för att man inte ides ringa upp o fråga efter detaljer som man tydligen behövde. Tog nästan ett år att få hem detaljerna. Som ny behöll de min bössa nästan en hel jaktsäsong för att man inte ides göra vid den (juli-okt) Inte service i mina ögon. Kanske enklare då man kan kliva in i butiken? Men så e inte fallet för mig.
Publicerat Juni 11, 201016 yr Bra för honom.Själv fick ja beställa om grejor flertalet gånger för att man inte ides ringa upp o fråga efter detaljer som man tydligen behövde. Tog nästan ett år att få hem detaljerna. Som ny behöll de min bössa nästan en hel jaktsäsong för att man inte ides göra vid den (juli-okt) Inte service i mina ögon. Kanske enklare då man kan kliva in i butiken? Men så e inte fallet för mig. Nej det lät ju verkligen inget vidare... Han kan ju iof vara lite seg och man få ligga på honom lite extra men det stämmer nog det du säger att det är betydligt enklare när man kan åka till affären. Hoppas du hittar någon du kan göra en smidigare affär med. David
Publicerat Juni 11, 201016 yr Författare Hepp. Åland. Jakt och fiskeäventeryet. googla dom. dom har escorter hemma av nästan alla sorter.
Publicerat Juni 11, 201016 yr Kan ngn länka lite återförsäljare av Escort förutom Värnamo vapen.Lite besviken på dem. Har ju nu varit otrogen med en Bertta urika 2o de va inge kul alls Saknar en Escort i skåpet. Hjälp mig snabbt innan jag funderar på en Gammal beg beretta för samma peng. Jag har beställt en från http://www.widfeldts-vapen.se/
Publicerat Juni 12, 201016 yr Har nu snackat med både Widfelts o senare Värnamo också. Widfelts e ju helt klart enklare att snacka med. Inväntar att de ska få hem de nya Escortérna med nya gascylindern och snabbladdningssystem som ska göra omladdning med en hand möjligt för snabbare skytte. Leveransdatum o prisvar däremot oklart o därmed också oklart med mitt köp fn. Velar lite fortf. Går ju 3 Escorter på 1 Benelli men............
Publicerat Juni 12, 201016 yr Har nu snackat med både Widfelts o senare Värnamo också.Widfelts e ju helt klart enklare att snacka med. Inväntar att de ska få hem de nya Escortérna med nya gascylindern och snabbladdningssystem som ska göra omladdning med en hand möjligt för snabbare skytte. Leveransdatum o prisvar däremot oklart o därmed också oklart med mitt köp fn. Velar lite fortf. Går ju 3 Escorter på 1 Benelli men............ Tyckte Widfeldts var lättare att prata med jag oxå. När ungefär skulle den nya komma då, under sommaren lr?
Publicerat Juli 2, 201015 yr Förnuftet har kommit tillbaks. Nu ligger en licensansökan o väntar på posten. Men det blev den ordinarie Escort Ps med 66:s pipa. Tänkte som så att den borde vara hyggligt fri från nya problem samt billigare. Ska bli kul att höra hur andra upplever den nyare varianten och om det uppstår nytillverkningsfel. Så nu får vi se om en syntetare tål jimbolos strapatser
Publicerat Juli 2, 201015 yr Författare Grattis! Inte skjutit med nya modellerna men dom känns robusta!
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.