Publicerat November 29, 200817 yr Jo du påminner ju lite om Loket faktiskt Nu när ni säger de så!... .... Mvh
Publicerat November 29, 200817 yr Jo du påminner ju lite om Loket faktiskt ASG !!!!!!! Veckans 5 poängare till Åland !!
Publicerat December 25, 200817 yr så då har även jag gått och blitt med båge fick äran att få låna en båge tills jag hittat nån egen som passar mera info får ni nog genom crowfear
Publicerat December 25, 200817 yr så då har även jag gått och blitt med båge fick äran att få låna en båge tills jag hittat nån egen som passar mera info får ni nog genom crowfear Jomänsan, det stämmer. Darton Magnum Extreme. Helmysig båge på 40-50#, draglängden har vi ju samma, så det är inga problem. Utrustad med ett TruGlo 5-pinnars sikte med belysning, och en WB hylla. Och en knippe pilar. Så nu är det bara ut och träna, bara bågen kommer ner och Mamre gjort sitt jobb med att tuna den..
Publicerat December 26, 200817 yr så då har även jag gått och blitt med båge fick äran att få låna en båge tills jag hittat nån egen som passar mera info får ni nog genom crowfear .. ska bli trevligt att få igång dej ordentligt!...
Publicerat December 26, 200817 yr .. ska bli trevligt att få igång dej ordentligt!...´ . seen kommer det att bli många timmar med bågen så det blir lite träning . sen blitr det nog en del hos dej också mamre med finskysteringarna och sen att man inte behöver träna ensam
Publicerat December 26, 200817 yr ´ . seen kommer det att bli många timmar med bågen så det blir lite träning . sen blitr det nog en del hos dej också mamre med finskysteringarna och sen att man inte behöver träna ensam du e alltid välkommen....
Publicerat December 26, 200817 yr , bra där och du är alltid välkommen hit, ifall du vill komma och skuta lite båge
Publicerat Januari 4, 200917 yr Så nu har bågen kommit hem synd bara att det var så jäkla kalt idag mitt på dagen annars hadde den varit intrimmad i varenda detalj idag. Tack crowfer för att du ville hjälpa till med så att jag kom igång, och mamre för intrimningen av bågen
Publicerat Januari 7, 200917 yr Så nu har bågen kommit hem synd bara att det var så jäkla kalt idag mitt på dagen annars hadde den varit intrimmad i varenda detalj idag. Tack crowfer för att du ville hjälpa till med så att jag kom igång, och mamre för intrimningen av bågen du får komma över så fort de blir lite varmare så ska fin justera bågen åt dej!.. skit väder nu när de är så här kallt!.. man kan juh inte så många minuter å skjuta!.. Mvh
Publicerat Januari 7, 200917 yr du får komma över så fort de blir lite varmare så ska fin justera bågen åt dej!.. skit väder nu när de är så här kallt!.. man kan juh inte så många minuter å skjuta!.. Mvh jepp. räkna med att jag kommar att kommma förbi bara det blir varmare ute .. det blir lätt tråkit att stå ute när det är så hära kalt so mdet är nu..
Publicerat Januari 7, 200917 yr Författare Nu fick man en liten nostalgitripp! Golden Eagle! Så många minnen med dessa bågar.Det var i början av -90 talet jag hade en modell predator och 3-D formula av detta märke. Vilken modell har du? Har ju kollat men hunnit glömma senilitet vid 35 är ingen hit kan jag lova. Återkommer när jag kommer hem, om jag minns det
Publicerat Februari 16, 200917 yr Författare Tree Hawk hette den! Lägger in en bild på den. Rätt bra camo mot en vedhög
Publicerat Februari 17, 200917 yr Tree Hawk hette den! Lägger in en bild på den. Rätt bra camo mot en vedhög var de en båge som låg där!.. ... ... den kommer du få mycket kul med!.. du får se till å hålla dej på hyggen då!.. så du inte syns!.. Mvh Mamre!..
Publicerat Februari 17, 200917 yr Författare var de en båge som låg där!.. ... ... den kommer du få mycket kul med!.. du får se till å hålla dej på hyggen då!.. så du inte syns!.. Mvh Mamre!.. Blir nog kul bara det blir varmare, -20 här nu, brrrrrrrrrrr
Publicerat Februari 17, 200917 yr Blir nog kul bara det blir varmare, -20 här nu, brrrrrrrrrrr mmm kallt här med! dock inga -20 men man står inte gärna ute någon längre stund å skjuter!... längtar sååå till varmare väder så man kan komma igång med skyttet igen!...