Publicerat December 5, 200817 yr Det är inte riktigt bra för linserna i längden..... Tja... du har väl sett mina pangare och kikare? Sakerna är till för att användas...
Publicerat December 5, 200817 yr Författare Tja... hänt att de ända torra man har på sig är kalsongerna... Gäller bara o välja nån del som inte är allt för jävlig o nå, typ linningen. Grenen är ju dumt o lite svårt o få till samt det ser j-vligt lustigt ut om någon ser... Har fram tills ca ett år sen alltid gjort eftersök med öppna riktmedel. Tyckte att jag sköt lite sämre o fick ett billigt rödpunkt, kan inte bli billigare eftersom jag fick det av en ThomasMarme Passar en småläning som hand i handske Nu har jag väl bytt upp mig en aning o ska nog trivas med RWs före detta glugg. Den lär nog slitas en del. Möjligt att jag plockar av den när de blir skitväder som de nu var, natt o blötsnö. Har varit ute o letat upp klickpatronen ikväll och har nog identifierat problemet... Den till vänster som klickat dår´å men de fattar ni ju. Kan de månde ha o göra med mitt intensiva intresse för vapenvård, typ en gång om året om det vill sig väl...
Publicerat December 10, 200817 yr Tja... hänt att de ända torra man har på sig är kalsongerna...Gäller bara o välja nån del som inte är allt för jävlig o nå, typ linningen. Grenen är ju dumt o lite svårt o få till samt det ser j-vligt lustigt ut om någon ser... Har fram tills ca ett år sen alltid gjort eftersök med öppna riktmedel. Tyckte att jag sköt lite sämre o fick ett billigt rödpunkt, kan inte bli billigare eftersom jag fick det av en ThomasMarme Passar en småläning som hand i handske Nu har jag väl bytt upp mig en aning o ska nog trivas med RWs före detta glugg. Den lär nog slitas en del. Möjligt att jag plockar av den när de blir skitväder som de nu var, natt o blötsnö. Har varit ute o letat upp klickpatronen ikväll och har nog identifierat problemet... Den till vänster som klickat dår´å men de fattar ni ju. Kan de månde ha o göra med mitt intensiva intresse för vapenvård, typ en gång om året om det vill sig väl... Hmmm, liknar "klicken" som en kompis gjorde. Han särade slutstycket och gjorde rent för första gången på 10 år och vips så började allt funka igen...
Publicerat December 10, 200817 yr Författare Han särade slutstycket och gjorde rent för första gången på 10 år och vips så började allt funka igen... JO.. de va de jag gjorde i helgen och tog till tryckluft för o blåsa bort skiten varpå en liten sprint for iväg o den hittade jag ju inte så de blev o klippa till nån passande metallbit, fick de till o funka i söndags. Igår fick jag ny sprint per post av HDF service ingelstad, småländska dår´å, gratis dessutom
Publicerat December 10, 200817 yr JO.. de va de jag gjorde i helgen och tog till tryckluft för o blåsa bort skiten varpå en liten sprint for iväg o den hittade jag ju inte så de blev o klippa till nån passande metallbit, fick de till o funka i söndags.Igår fick jag ny sprint per post av HDF service ingelstad, småländska dår´å, gratis dessutom Kan inte vara sant, SMÅLÄNDSKA vapen ger bort en grej gratis.....
Publicerat December 10, 200817 yr Författare Kan inte vara sant, SMÅLÄNDSKA vapen ger bort en grej gratis..... Tja... med tanke på allt min familj handlat för där under årens lopp så...
Publicerat December 10, 200817 yr Den till vänster som klickat dår´å men de fattar ni ju.Kan de månde ha o göra med mitt intensiva intresse för vapenvård, typ en gång om året om det vill sig väl... Det är inte så att tändhatten sitter för långt ut? Jag har sett att det gärna blir så om man sätter tändhattarna med laddpressen. Har själv provat några gånger men lagt ner det då jag tycker det är helt värdelöst. Trots den stora kraften man har till sitt förfogande så blir de för grunt isatta. Kör med en Lee handisättare och den har funkat klockrent på flera tusen patroner. Ser ingen anledning att byta.
Publicerat December 10, 200817 yr Författare Det är inte så att tändhatten sitter för långt ut?Jag har sett att det gärna blir så om man sätter tändhattarna med laddpressen. Har själv provat några gånger men lagt ner det då jag tycker det är helt värdelöst. Trots den stora kraften man har till sitt förfogande så blir de för grunt isatta. Kör med en Lee handisättare och den har funkat klockrent på flera tusen patroner. Ser ingen anledning att byta. Sätter oxå tändhattarna med Lees handmojäng så där tror jag inte problemet sitter.
Publicerat December 10, 200817 yr Sätter oxå tändhattarna med Lees handmojäng så där tror jag inte problemet sitter. Ok. Vill oxå tacka för god rapportering. Du skriver medryckande