Publicerat December 17, 200817 yr Författare vilket tjafs det är mellan grisarna pröva ifall detta funkar http://www.looduskalender.ee/en/node/2166
Publicerat December 17, 200817 yr vilket tjafs det är mellan grisarna pröva ifall detta funkar http://www.looduskalender.ee/en/node/2166 Ja, det funkar där också!
Publicerat December 17, 200817 yr Nu är det full fart, en massa grisar en tanke som slår mig är ju att det måste vara svårt att få skottchans vid grisvak trots att det är 10 st framför. Först bestämma vilka som är skjutbara, sedan hoppas att någon av dessa går så långt ut från de andra att det är försvarligt att skjuta
Publicerat December 19, 200817 yr Precis hittat hit och kikar på åteln. Är det ljud som det var förut så man hör "svinen".
Publicerat December 19, 200817 yr Japp, satt först´i några minuter och kollade på snön som låg, bytte sen sida men med ljudet uppskruvat. Visst låter det bra mycket när dom gör entre.
Publicerat December 19, 200817 yr Japp, satt först´i några minuter och kollade på snön som låg, bytte sen sida men med ljudet uppskruvat. Visst låter det bra mycket när dom gör entre. Det är kul att se.. Vilka svin
Publicerat December 23, 200817 yr tre knäppa fåglar där nu som rullar runt och grejjar och blir attakerade av småfåglar
Publicerat December 23, 200817 yr Undrar varför dom skabbiga mårdhundarna inte skjuts?? Det är minst två på åteln nu.
Publicerat December 23, 200817 yr Författare Undrar varför dom skabbiga mårdhundarna inte skjuts?? Det är minst två på åteln nu. tror mest det är för att inte skrämma vildsvinen bort om det skjuts vid deras foderplats
Publicerat December 23, 200817 yr tror mest det är för att inte skrämma vildsvinen bort om det skjuts vid deras foderplats Det där köper jag inte, man ska väl göra allt för att få bort sjuka djur å dom där såg riktigt vidriga ut.
Publicerat December 25, 200817 yr 2 mårdhundar ute mellan varven. Och den ena har skabb...verkar vara flera av dom som har skabb av vad jag sett !
Publicerat December 25, 200817 yr Och den ena har skabb...verkar vara flera av dom som har skabb av vad jag sett ! Ja, det kan nog stämma! Jag tyckte den ena var lite pälslös på något ställe där bak.
Publicerat December 25, 200817 yr Ja, det kan nog stämma! Jag tyckte den ena var lite pälslös på något ställe där bak. ser ut som ett munkhuvud där bak. Stackare Erik
Publicerat December 25, 200817 yr ser ut som ett munkhuvud där bak. Stackare Erik Jaa, verkligen synd om honom!
Publicerat Januari 2, 200917 yr En galt framme nu ngn som kan säga ungefärliga vikten på den ? Öppnade kameran o kika.. Sicken bamse.. E nog tung Smaskar som en gris gör han också