Publicerat Mars 27, 200917 yr Börjar fundera när Skurebo kopplar upp sin så här så han sitter hemma och har koll på sin åtel.
Publicerat April 3, 200917 yr Riktigt häftigt! 13 grisar ute nu!!!En sådan kamera skulle man ha hemma i markerna... Det har vi ju nästan. Kom hem och kolla på mina (svartvita) filmer får du se. Kolla din mejl också. Peter
Publicerat April 3, 200917 yr Nu är det nog inte länge kvar förrän dom stänger ner. Fodret de lagt ut bildar ordet END
Publicerat April 3, 200917 yr Författare Nu är det nog inte länge kvar förrän dom stänger ner.Fodret de lagt ut bildar ordet END titta några kommentarer över din kommentar
Publicerat April 3, 200917 yr Författare dom är så sööta små nassar hur gamla är de måtro? nån vecka?
Publicerat April 3, 200917 yr Författare VEM SÅG SVÄRMEN MED KULTINGAR? måste varit 20-25 kultingar man hörde inget annat en små oink oink oinko man såg knappt marken!!! :lol:
Publicerat April 3, 200917 yr VEM SÅG SVÄRMEN MED KULTINGAR? måste varit 20-25 kultingar man hörde inget annat en små oink oink oinko man såg knappt marken!!! Jag! En hel flock var det som sprang runt framför, bakom och runt om de stora grisarna. Ja, minst! Webkameran är fruns stora nöje att se på mellan varven.
Publicerat April 3, 200917 yr VEM SÅG SVÄRMEN MED KULTINGAR? måste varit 20-25 kultingar man hörde inget annat en små oink oink oinko man såg knappt marken!!! Jag och frun! Detta är fruns stora nöje att se på den. Ja, det måste det ha varit minst!
Publicerat April 3, 200917 yr VEM SÅG SVÄRMEN MED KULTINGAR? måste varit 20-25 kultingar man hörde inget annat en små oink oink oinko man såg knappt marken!!! Jag och frun! Detta är fruns stora nöje att se på den. Ja, det måste det ha varit minst!
Publicerat April 3, 200917 yr Författare Jag och frun! Detta är fruns stora nöje att se på den. Ja, det måste det ha varit minst! det var det roligaste jag nånsin sett på hela webcamm :lol: :lol:en! roligt att dom kommer ha så stor föryngring:P aah bara man själv skulle ens få se ett levande vildsvin. skulle göra vadsomhelst för att få dom hit. skulle vara trevligare än älgen
Publicerat April 4, 200917 yr det var det roligaste jag nånsin sett på hela webcamm :lol:en! roligt att dom kommer ha så stor föryngring:P aah bara man själv skulle ens få se ett levande vildsvin. skulle göra vadsomhelst för att få dom hit. skulle vara trevligare än älgen Ja, det var verkligen full action på de små kultingarna igår runt åteln. Ja, det ser lovande ut för dom. Hit upp lär man inte ha några svin än på ett tag om man inte åker till ett hägn och skjuter ett.
Publicerat April 4, 200917 yr Författare Ja, det var verkligen full action på de små kultingarna igår runt åteln. Ja, det ser lovande ut för dom. Hit upp lär man inte ha några svin än på ett tag om man inte åker till ett hägn och skjuter ett. mm samma här :/ synd är det för oss utan svin.
Publicerat April 8, 200917 yr Författare då är kammen stängd. verkar som jag och isjonsson får vänta igen till ~dec 09 innan den kommer upp igen :/ ifall den kommer upp. iallafall slutade det gött med en massa små nassar
Publicerat April 9, 200917 yr då är kammen stängd. verkar som jag och isjonsson får vänta igen till ~dec 09 innan den kommer upp igen :/ ifall den kommer upp. iallafall slutade det gött med en massa små nassar Ja, det verkar så! Ja, och det var mycket spring i benen på dom!
Publicerat December 26, 200916 yr Hejsa Jeg følger dit webcam tit, og har set mucket spændende, hvilket udstyr bruger du til denne overvågning af pladsen, vil mucket gerne have dete på min jakt. Hilsen Torben Jensen Jagtoasen.dk
Publicerat December 26, 200916 yr Författare ny adress till nassarna! http://www.eenet.ee/EENet/ ser ut som att odm har bra med snö därnere!
Publicerat December 26, 200916 yr ny adress till nassarna!http://www.eenet.ee/EENet/ ser ut som att odm har bra med snö därnere! Härligt! Det brukar vara bättre "program" än på stats-tv!
Publicerat December 26, 200916 yr Författare har inte sett nånting hela dan snön har varit orörd också. men nu har dom tydligen varit och satt mera mat åt dom. elelr vad för avtryck säger ni att det är ?
Publicerat December 26, 200916 yr har inte sett nånting hela dan snön har varit orörd också. men nu har dom tydligen varit och satt mera mat åt dom. elelr vad för avtryck säger ni att det är ? ser ut som 43:or jäkla stark belysning dom hade då
Publicerat December 27, 200916 yr nu skälls det förfullt på cameran tror det är ett rådjur som blivit skrämt kl är nu 2.01 titta ni som kan hoppas det kommer fram nå roligt strax