Publicerat December 19, 200817 yr Välkommen Linkis - kan du inte bara för oss oinsatta förklara varifrån ditt Nick kommer? Hippen - tror också vi har nån annan härpå forumet som tex kan svara på viltvårdsfrågor under förbundsarean, så jag tror inte att arean bara är för mig och daniel... Men han visar sig säkert snart...
Publicerat December 21, 200817 yr Författare Jansson: Mårdhundsdiskussionen och en viss abstinens över en dags förlorad jakt på grund av feber fick mig riktigt laddad direkt. Lovar att vara snäll mot dig ett tag framöver... Mr Fiberclass: Nicket är ett gammalt smeknamn från lågstadiet... Tror jag använde det första gången på sent 90-tal i nätsammanhang. Om jag inte minns fel var det på Jaktjournalens första variant av forum...
Publicerat December 21, 200817 yr Jansson: Mårdhundsdiskussionen och en viss abstinens över en dags förlorad jakt på grund av feber fick mig riktigt laddad direkt. Lovar att vara snäll mot dig ett tag framöver... Som Mowgli säger: Jag är tuffare än somliga tror...
Publicerat December 21, 200817 yr Författare Som synes är jag i varje fall en extremt bra förebild som miljövänligt packar nedskitna hundkopple för tvätt och återanvändning...
Publicerat December 22, 200817 yr Mr Fiberclass: Nicket är ett gammalt smeknamn från lågstadiet... Tror jag använde det första gången på sent 90-tal i nätsammanhang. Om jag inte minns fel var det på Jaktjournalens första variant av forum... Och det minns man ju hur det slutade..
Publicerat December 22, 200817 yr Max och jag kan ju berätta ur det lät då, har nog fan ngr gammla filer sparade från det forumet. Finns även en signatur "Dali" som somliga har svårt att svära sig fria ifrån Mvh!
Publicerat December 22, 200817 yr Författare Hipshot: Det som skrämmer mig är nog att det lät ungefär lika då, eller? Man kanske skulle förnya sig på något spektakulärt sätt?
Publicerat December 22, 200817 yr Nej nej du har blivit mer akademsikt avtrubbad, luttrad och trött men det är åldersrelaterat Mvh!
Publicerat December 23, 200817 yr Hej och välkommen hit, kul när gamla kursare från Enviken dyker upp, bra att du har betalt för att höra andras åsikt som jag föredrar att kalla det, du var åtminstone en god lyssnare när jag ringde på vägen hem från björnjakten med vissa åsikter om saker och ting
Publicerat December 23, 200817 yr Författare Hip: Starta inte upp någon försenad 30-årskris nu... Pertan: Lyssna är en sak, det är först när man omsätter det man hört i handling som man får valuta för det man betalar lyssnaren. I just ditt fall har jag helt fräckt snott ett par av de idéer du hade och de kommer i drift till våren - sommaren.
Publicerat December 23, 200817 yr Som synes är jag i varje fall en extremt bra förebild som miljövänligt packar nedskitna hundkopple för tvätt och återanvändning... Å ja som trodde det var jansson som bytte stomipåse efter ett möte med en gris Sorry OT.
Publicerat December 27, 200817 yr Hip: Starta inte upp någon försenad 30-årskris nu...Pertan: Lyssna är en sak, det är först när man omsätter det man hört i handling som man får valuta för det man betalar lyssnaren. I just ditt fall har jag helt fräckt snott ett par av de idéer du hade och de kommer i drift till våren - sommaren. Det var väl tanken också att kunna bolla lite tankar och ideér man får på en lång bilfärd hemåt, bara kul att kunna hjälpa mänskligheten framåt.
Publicerat December 27, 200817 yr Som synes är jag i varje fall en extremt bra förebild som miljövänligt packar nedskitna hundkopple för tvätt och återanvändning... Hej & Välkommen Linkis.. Roligt att ha dig tillbaks på forum, saknat din kunskap,fakta mm Sköt om dig.. Micke