Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vem är räserrusselln

Featured Replies

Publicerat

Hej. Jag heter Mathias är lite jaktidiot,är född och bor på landet så jakt har alltid funnits runt husknuten.

Jag jagar i jaktlag öster om Kungsbacka,och då blir det främst rådjur med min kortdrivande Jack Russell "Bella" . Hon driver med skall och är även viltspår- och grytmeriterad,en helt lagom hund för min del.

Jag jagar även en del fågel,då mest gås och and då är apportören "Smilla" en underbar Golden Retriver med. Hon driver även rådjur och har även ställt älg,men det är inte riktigt meningen,men lever man ihop med en russell vill man vara med på allt <_<

Vi hörs och syns i forumet/Mathias

Publicerat

Hej & välkommen hit & God fortsättning på Dig!

<_<

Publicerat

Hejsan och välkommen <_<

Publicerat

Jag tackar,känns roligt att vara runt likasinnade.

God fortsättning till er med :D

Publicerat

Hej och välkommen hit.. ^_^ hoppas att du kommer att trivas här med oss :D

Publicerat
Hej och välkommen hit.. :wub: hoppas att du kommer att trivas här med oss :unsure:

Hej o tack,alla är väldigt trevliga så jag kommer garanterat trivas.

Mvh

Publicerat

Hei og velkommen til forumet.

er det en jack russell som er registrert i Jack Russell Terrier Club of Great Britain du har?

Publicerat

Hej & Välkommen! :unsure:

Publicerat

Välkommen hit <_< Använder du JRT´n enbart ovan jord eller jagar hon i gryt också?

MVH Anna

Publicerat

Velkommen

Publicerat

välkommen till forumet!... .

Mvh

Publicerat

hej pajk ,svärfar här .nu är jag medlem här med .heter hampus ,vi hörs.

Publicerat
Hei og velkommen til forumet.

er det en jack russell som er registrert i Jack Russell Terrier Club of Great Britain du har?

Hej o tack.... Japp hon är reggad i JRTC OF GB Sweden. Har du oxå russell där?

Publicerat
Välkommen hit :lol: Använder du JRT´n enbart ovan jord eller jagar hon i gryt också?

MVH Anna

Hej Anna.

Tack,jag känner mig väldigt välkommen här,riktigt roligt.

Jag jagar bara ovan mark med henne,det fungerar väldigt bra,hon har godkänt grytprov sprängare,men jag har valt att inte jaga gryt mycket pga. att hon är en väldigt kär familjemedlem och skaderisken ökar ju en del plus att hon är väldigt skarp. Jagar du också med en russell?

Mvh. Mathias

Publicerat
hej pajk ,svärfar här .nu är jag medlem här med .heter hampus ,vi hörs.

Hallåj,det va trevligt,välkommen do också....Trevlig jakt idag :lol:

Publicerat

Vill bara lägga ett varningens ord till alla forister!!!

Mathias aka "Räser_russeln" är inte bara ful som stryk, han har även västsveriges längsta pannben. Inte nog med det, hans svärfar "Hampus" är också dumful och luktar skit. <_<

Välkommna båda två!

Mvh. Knugen i Tropa Dala

Publicerat
Hej Anna.

Tack,jag känner mig väldigt välkommen här,riktigt roligt.

Jag jagar bara ovan mark med henne,det fungerar väldigt bra,hon har godkänt grytprov sprängare,men jag har valt att inte jaga gryt mycket pga. att hon är en väldigt kär familjemedlem och skaderisken ökar ju en del plus att hon är väldigt skarp. Jagar du också med en russell?

Mvh. Mathias

OK. Visst kommer hon ifrån Action´s Kennel?

Jo, jag har två vuxna JRT som jag använder till grytjakt & en tredje som är på tillväxt.

MVH Anna

Publicerat

välkommen

Publicerat
OK. Visst kommer hon ifrån Action´s Kennel?

Jo, jag har två vuxna JRT som jag använder till grytjakt & en tredje som är på tillväxt.

MVH Anna

Då får vi hoppas på bra tillväxt på den tredje. Japp hon kommer från Action´s,känner du till dem?

Publicerat

Välkommen

Publicerat
Då får vi hoppas på bra tillväxt på den tredje. Japp hon kommer från Action´s,känner du till dem?

Jo Action´s vet jag vilka de är. Bella har ju delvis samma linjer som min Charma, på tiksidan :P

Publicerat
Jo Action´s vet jag vilka de är. Bella har ju delvis samma linjer som min Charma, på tiksidan :)

Okay,där ser man. Det är bra linjer då -_- Då kanske vi har träffats också ngn. gång med? Har du varit på National?

Publicerat
Okay,där ser man. Det är bra linjer då ;) Då kanske vi har träffats också ngn. gång med? Har du varit på National?

Jag är pinsamt dålig på att åka på utställningar med hundarna, trivs mycket bättre i skogen B) & dessutom har jag inga skönheter här hemma <_< Tror det är snart 6 år sedan jag var på National faktiskt.

Publicerat
Jag är pinsamt dålig på att åka på utställningar med hundarna, trivs mycket bättre i skogen :wub: & dessutom har jag inga skönheter här hemma B) Tror det är snart 6 år sedan jag var på National faktiskt.

Okay,samma här. Min Bella gick inte bra på utsällning så det la vi ner däremot va hon klubbmästare i race två år i rad så då hade man en anledning å åka på National,men skogen är ju klart bättre o få driva rådjur. Senaste jakterna har hon varit lite off om man säger så lite dålig jaktlust,va hos vet. på undersökning men det visa inget,däremot löpte hon mitt i säsongen i år och dem hävdar att det kan bero på det??? Har du själv märkt det på din tik ngn. gång??

Publicerat

Välkommen till forumet Mathias. En massa likasinnade roligt folk här.. du kommer att trivas,.