Publicerat Januari 6, 200917 yr Välkommen till forumet Mathias. En massa likasinnade roligt folk här.. du kommer att trivas,. Tack Jani...Ja jag stortrivs här,man skulle gått med tidigare bara men bättre sent än aldrig
Publicerat Januari 6, 200917 yr Tack Jani...Ja jag stortrivs här,man skulle gått med tidigare bara men bättre sent än aldrig Lägg upp en bild på din fula nuna så blir det nog stopp för välkomnandet. //Robban
Publicerat Januari 6, 200917 yr Lägg upp en bild på din fula nuna så blir det nog stopp för välkomnandet. //Robban Jag ska nog dra ner din cowboy hatt så man slipper se ditt tryne.
Publicerat Januari 6, 200917 yr Okay,samma här. Min Bella gick inte bra på utsällning så det la vi ner däremot va hon klubbmästare i race två år i rad så då hade man en anledning å åka på National,men skogen är ju klart bättre o få driva rådjur. Senaste jakterna har hon varit lite off om man säger så lite dålig jaktlust,va hos vet. på undersökning men det visa inget,däremot löpte hon mitt i säsongen i år och dem hävdar att det kan bero på det??? Har du själv märkt det på din tik ngn. gång?? Vissa tikar jagar sämre eller inte alls kring löpen, ofta släpper man de ju heller inte mitt i ett löp, & likså om de blir skendräktiga. Min tik tycks inte vara påverkad av löpen & har jagat, i gryt, mitt under pågående höglöp men det var ett par år sedan. Får se hur hon jagar nu efter det här löpet.
Publicerat Januari 8, 200917 yr Vissa tikar jagar sämre eller inte alls kring löpen, ofta släpper man de ju heller inte mitt i ett löp, & likså om de blir skendräktiga. Min tik tycks inte vara påverkad av löpen & har jagat, i gryt, mitt under pågående höglöp men det var ett par år sedan. Får se hur hon jagar nu efter det här löpet. Okay,jo så kan det vara,jag släpper henne aldrig lös eller ur sikte på en månad efter hon har börjat löpa. Nu misstänker vi att det kan ha dragit fram rovdjur genom markerna,fler säkra jakthundar har betett sig lite tillbakadraget om man säger så,men vi får se,ska jaga hela helgen nu får se om det blir fart denna gång kanske.