ThomasMamre 2 Posted April 25, 2009 Author Share Posted April 25, 2009 nu har man övat några timmar med långbågen!.. börjar ordna upp sej rätt bra om jag själv får säja de!.. ändrade fingersläppet lite! la alla fingrar under pilen! så gick de faktiskt lite bättre håller mej med dom flesta pilarna nu mera inom en handboll upp till ca 20m, vilket är rätt bra framsteg!.. så fort min kära fru kommer hem ska vi ut och öva lite mer!.. snart dax för tävling! så det gäller å ligga i!.. *S*.. MVh Mamre!.. Quote Link to post Share on other sites
ThomasMamre 2 Posted April 26, 2009 Author Share Posted April 26, 2009 i dag kommer Heikki Rousu förbi här hemma!.. han ska göra lite justeringar på rekurvbågen jag köpte, så greppet passar mej bättre bla!.. så blir de lite mer skytte i dag också!.. MVh Mamre!.. Quote Link to post Share on other sites
Guest Sickboy Posted April 26, 2009 Share Posted April 26, 2009 låter bra mannen! It's gotta be perfekt Quote Link to post Share on other sites
ThomasMamre 2 Posted April 26, 2009 Author Share Posted April 26, 2009 låter bra mannen!It's gotta be perfekt yess it vill!.. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts