Publicerat Januari 10, 200917 yr Är ni säkra på att trg-s och trg har samma låda? min trg-s har öppet mellan baserna och sakos vanliga kikarspår. har inte trg antingen paralella spår eller picatinny skena. sen ska trycket skillja oxå.
Publicerat Januari 10, 200917 yr Författare Calle - det är helt riktigt - TRG-S har vanliga kikarspår och TRG har ett annat montagesystem. Jag kommer inte ihåg på rak arm alla detaljskillnader (tror även magasinet skiljer tex), men det är samma system i grunden så att säga. Som en parentes kan nämnas att Sakos gamla L61R låda även gjordes med en rund överdel som borrades för tex weaverklackar...
Publicerat Januari 26, 200917 yr Är riktigt nöjde med min SAKO 338:a med 250 grains Hammer Head. Man vet att det finns kraft kvar i kulorna även på lite avstånd. Men som någon sa, det hänger på skytten oxå Skjuter både bock och älg med denna bössa/kula och de blir fort väldigt "trötta"
Publicerat Februari 2, 200917 yr Är riktigt nöjde med min SAKO 338:a med 250 grains Hammer Head.Man vet att det finns kraft kvar i kulorna även på lite avstånd. Men som någon sa, det hänger på skytten oxå Skjuter både bock och älg med denna bössa/kula och de blir fort väldigt "trötta" Har samma erfarenhet av Sako Hammerhead då jag var ägare av cal. 338 WM. Fungerade även mycket bra på gris. Mvh grävUppland..............
Publicerat April 1, 200917 yr Har samma erfarenhet av Sako Hammerhead då jag var ägare av cal. 338 WM.Fungerade även mycket bra på gris. Mvh grävUppland.............. Vill bara tala om att min SAKO TRG-S 7mm Rem Mag står hemma i vapenskåpet på Lördag.... Fy fan så gött..... Mvh grävUppland........