Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mera hjälp om Benelli

Featured Replies

Publicerat

Fox.. till rävjakt så skulle jag aldrig välja pump/halvautomat då de skramlar för mycket. Då är ett brytvapen som man kan smyga igen att föredra tycker jag..

Mvh!

Publicerat
  • Författare

Hippen hippen hippen.....

Hästsvans, pipa, brytvapen.... var ska detta sluta  :o

Nä kom till Norrbotten ska ja lära dig pumpa, snusa och dricka öl. Hårklippning ingår givetvis i paketet  ;D

Publicerat

Wow vilket erbjudande!!! Nu får jag stora problem...

Kan trösta dej med att jag är allergisk mot tweed och äppelknyckar byxor så någon sådan utvecklig blir det inte.. O brytvapen är bra, tystare o smidigare än både pump o automat..

Måste säja att det är väldigt tyst om det faktum att du köpt automat Dp, vad ann detta??? Var det inte som så att du sålde din pump för att köpa just en automat månne?

;D

Mvh!

Publicerat
  • Författare

mmmm

Sålde en pump åköpte en auto, men insåg det galna å köpte en pump igen  ;D givetvis har ja kvar automaten för nog fasen är den smäcker å trevlig. Men ett brytvapen ooooooooo aldrig never, njet, nej, absolut inte, ja kanske en fin smäcker sida/sida skulle va najs i och för sig men jag har aldrig riktigt kunna förlika mig med bockar , fan de ilar efter ryggrader baa ja tänker på det  :-X

Stänga tystare? nja du de e en vanesak å en riktig norrbottning tillika kråkjägare laddar bössan långt innan man e framme på ett pass eller till gömslet, kan ju komma nått flygandes på vägen som kraxar  :P

Men visst får du komma hit å panga lite trur å kråkor men du kan väl redan den biten kan ja tro, men de återstår ju ölhävning (mjödhävning), snusning och hårklippning, å är du riktigt snäll så slipar jag bajonetten innan klippningen  ;D snus å öl de bjuder ja på  :-*

Tammefan nu såg ja du blivit moderator, bäst man håller sig väl med herr hippen nu  :-X

Publicerat

Just så, nu tänker du rätt! Har ju möjlighet att pilla till ditt inlägg så du framstår som en vis person  ;D

Ruskigt nyfiken på att säsongen ska komma igång så du på allvar får testa automaten, tror ni kommer att trivas ihop om bara kolven passar!

Mvh!

Publicerat

För din skull då...  ;D

Mvh!

Publicerat
  • Författare

Baskat  :(

Blir svårare å göra dig till en pumpande, hårdbarkad norrbotting än va ja först trodde.

Publicerat

;D*ASG* ;D

Publicerat

Har Hippen blivit moderator! Då skall du väl ha guldgaloner i hårbandet?  :D

Nu vågar man ju inte skriva om slipsar här får då blir man bannad...  ::)

:-*

/Martin

Publicerat

Marterius, du har så rätt! Nu är det bäst du passar dej, inget jidder om kortbyxor o annat slikt..  ;D

Ärligt talat så måste grabbarna här, administrörerna, supit till hårt en kväll och sen tagit fram piltavlan o kastat pil på våra signaturer när de skulle välja. Fulla som de var så missade de tavlan och prickade papperskorgen och gissa vem som fanns där?  ??? 8)

Mvh!

• 6 years later...
Publicerat

Marterius, du har så rätt! Nu är det bäst du passar dej, inget jidder om kortbyxor o annat slikt.. ;D

Ärligt talat så måste grabbarna här, administrörerna, supit till hårt en kväll och sen tagit fram piltavlan o kastat pil på våra signaturer när de skulle välja. Fulla som de var så missade de tavlan och prickade papperskorgen och gissa vem som fanns där? ??? 8)

Mvh!

Ibland hittar man små guldkorn härinne :woot::tongue::thumbsup:

Publicerat

Ibland hittar man små guldkorn härinne :woot::tongue::thumbsup:

:biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin:

Synd att den där Marterius har så mycket annat pyssel, rolig jävel utan tvekan!!

Mvh!