Publicerat Januari 21, 200917 yr Hej och välkommen Kristin! Kul med mera tjejer här. Bra inställning att du inser dina begränsningar skytte mässigt och vill träna mera. Det är många som tror de är bättre skyttar än vad de är och därmed kan det uppstå endel onödiga skadskjutningar.
Publicerat Januari 22, 200917 yr Författare MjÖÖÖlby!Kan de va nåt Välkommen ska du vara till gemenskapen Jajjamen! Jag flyttade hit från Linköping för drygt ett år sedan. Det är en del i min plan att flytta bort från civilisationen, jag tar det ett steg i taget för att inte få en kulturchock
Publicerat Mars 1, 201214 yr Författare grattis bara innehållet kvar Tack! Ska ta tag i den biten snart
Publicerat Mars 1, 201214 yr fint det du har ju vart här så länge så du kommer väl hitta pärla efter pärla
Publicerat Mars 1, 201214 yr Författare fint det du har ju vart här så länge så du kommer väl hitta pärla efter pärla Jag ska ju få pappas gamla 8-57:a så jag blir säkert helnöjd.