Publicerat Januari 18, 201214 yr Blev det inget godkännande måntro eftersom det blev så tyst om Belisle'n?
Publicerat Mars 8, 201214 yr fällan finns då inte på naturvårdsverkets hemsida och där finns en lista på alla godkända fällor i sverige:) den vart nog inte godkänd:(
Publicerat Mars 12, 201214 yr Trådkapar istället för att starta en ny tråd om de går bra! Vet någon var man kan få tag på den här fällan: Dålig bild, men var den enda jag hade..(Skyddstunneln sattes tillbaks efter att kortet var taget.) Fällan har ett ingångshål. Laddningsmekanismen var klockren. Man behövde bara spänna fjädern så var fällan laddad. Trampplattan reste sig självt osv. Vem som helst kan ladda den med andra ord.. Men de är inte därför jag vill ha den modellen, tyckte helt enkelt att det var en bra modell som jag fått flera minkar i. Har haft tre stycken men alla har farit med högvattnet... Så.. Vet någon vars får man tag på den modellen? MVH
Publicerat Mars 13, 201214 yr gå in på http://www.naturvardsverket.se/sv/Start/Naturvard/Jakt-och-vilt/Jakt/Fallor/Godkanda-fallor/ där har du alla godkända fällor i sverige. Då ser du om du hittar den