Publicerat Mars 9, 200917 yr Författare Väldigt väl anordnat som vanligt! Tältet på isen var nytt å roligt å maten var god. Synd att det gick lite trögt med rävarna, men på´t igen bara! Tackar och nya tag blir det nästa år Då ska dom få Det blev en räv för vips i dag och hon klarade sig bra i dag ett liten skråma på nosen
Publicerat Mars 9, 200917 yr Författare nästa år kanske man skulle haft kombinerad älg jakt oxå Det får bli för dig som har älg hund Hoppas på före till helgen för att göra ett sista ryck med stefans hundar Mer snö i morgon så det inte går så lätt för stövarna
Publicerat Mars 9, 200917 yr jo,nog tror jag vi har hunnit fixa ur det tills nästa gång.. okej ska oxå ut,det har juh varit mycket snö sedan december så nu har vi fina föret 60cm och har man tur så vi fick ca 5-10cm snö igår och idag
Publicerat Mars 9, 200917 yr Författare jo,nog tror jag vi har hunnit fixa ur det tills nästa gång..okej ska oxå ut,det har juh varit mycket snö sedan december så nu har vi fina föret 60cm och har man tur så vi fick ca 5-10cm snö igår och idag Det tror jag å men det är väl jakt lust Finns det inge annat och jaga så tar vi det som kommer i vägen Det här med snön är ju ett gissel vill ha men i lagoma mängder men i vinter så har man fåt för mycket av det goda Snöar här nu så det lär väl bli till att åka skidor om man ska ta sig någonstans Jocke skulle köra stor koll av sina gryt i helgen så om det blir för mycke snö så letar jag mig nog mot delsbo
Publicerat Mars 10, 200917 yr nästa år kanske man skulle haft kombinerad älg jakt oxå Det blev ju spännande när jag nästan fick älgen rakt på mig.
Publicerat Mars 10, 200917 yr nästa år kanske man skulle haft kombinerad älg jakt oxå Ha..då tror jag att jag vet vem som gick förbi mitt pass...