Publicerat April 6, 200620 yr Ja Ja vissa har ju det bra :-Jag är inte ett dugg avundsjuk ;D MVH/Jocke Jepp! Det är bra att vara kompis med licensbruden. ;D
Publicerat April 7, 200620 yr Jepp! Det är bra att vara kompis med licensbruden. ;D Haha ;D Ja det är klart, kanske skulle ta och försöka bli kompis med henne i stället MVH/Jocke
Publicerat April 7, 200620 yr Haha ;DJa det är klart, kanske skulle ta och försöka bli kompis med henne i stället MVH/Jocke Hon är trevlig! ;D
Publicerat April 7, 200620 yr Hon är trevlig! ;D Ja det hörs ju att du inte lämnar in i Halland då hade du nog inte formulerat det så MVH/Jocke
Publicerat April 7, 200620 yr Ja det hörs ju att du inte lämnar in i Halland då hade du nog inte formulerat det så MVH/Jocke Är hon snygg i Halland ???
Publicerat April 7, 200620 yr Nytt rekord för luleå 2,5 vecka , brukar gå på max 1 Du bor också i fel kommun ser jag! Hahahaha! ;D ;D ;D
Publicerat April 7, 200620 yr har nu sökt 4 licenser här i kalix och det absolut snabbaste jag har fått den, och det pga att jag skulle med skolan och jaga och verkligen beehövde vapnet, var tror jag en arbetsvecka. alltså lämna in på måndan hade licensen på fredagen. annars får man vänta 2-3 veckor, har iaf jag fått göra på mina andra licenser som jag sökte.
Publicerat April 7, 200620 yr Ja det hörs ju att du inte lämnar in i Halland då hade du nog inte formulerat det så MVH/Jocke Lämnade in mina ansökningar i Halland för 3 veckor sedan, Ringde i veckan och kollade, Men dom hade inte ens tittat på dom . Urtråkigt..... /jrz
Publicerat April 8, 200620 yr har nu sökt 4 licenser här i kalix och det absolut snabbaste jag har fått den, och det pga att jag skulle med skolan och jaga och verkligen beehövde vapnet, var tror jag en arbetsvecka. alltså lämna in på måndan hade licensen på fredagen. annars får man vänta 2-3 veckor, har iaf jag fått göra på mina andra licenser som jag sökte. Dom gör tydligen skillnad på folk och folk.
Publicerat April 8, 200620 yr Åh Fy F*n det va illa :-Vilket nummer va det? 1:a eller? Min första tog 1,5mån så Halland och Happaranda värkar ganska så likvärdiga... MVH/Jocke Sålde ett och tog en ny direkt nr 6.
Publicerat April 8, 200620 yr Du bor i fel komun, Janne! ;D Flytta 5 mil väster så kommer Du att få din licens inom loppet av ett dygn. :D :D Har bott i kalix när jag gick skola men dit flyttar jag inte nå mer ganska tråkigt samhälle ;D Allt stänger så tidigt. Och jobben kommer ju till haparanda nu när ikea kommer. Men ni har ju en riktig jaktaffär i kalix så dit åker man ofta.
Publicerat April 8, 200620 yr När jag bodde i Sundsvall så var dom även bra där oxå tyckte jag för det tog inte lång tid innan man hade licensen hemma högst en vecka o det är ju lagomnt ju enligt mig då ;D ;D
Publicerat April 8, 200620 yr Har bott i kalix när jag gick skola men dit flyttar jag inte nå mer ganska tråkigt samhälle ;DAllt stänger så tidigt. Och jobben kommer ju till haparanda nu när ikea kommer. Men ni har ju en riktig jaktaffär i kalix så dit åker man ofta. Jag håller med Dig i tråkigt samhälle. Specialbutikerna stänger för det mesta 17:30. Knäppt! Jag antar att Du menar jaktcenter. ;D Jag springer inte mer än nödvändigt på affärer om det inte är en jakt-, fisk- el. dataaffär man är på.
Publicerat April 8, 200620 yr Är hon snygg i Halland ??? Det är svårt att säga! Hon sitter i en bunker 100meter under jordens yta eller nått! I ärlighetens namn så har jag aldrig sett henne! Lämnade in mina ansökningar i Halland för 3 veckor sedan, Ringde i veckan och kollade, Men dom hade inte ens tittat på dom .Urtråkigt..... /jrz Det är du inte den första att uppleva kan jag säga! Sålde ett och tog en ny direkt nr 6. Okej... MVH/Jocke
Publicerat April 8, 200620 yr Det är svårt att säga!Hon sitter i en bunker 100meter under jordens yta eller nått! I ärlighetens namn så har jag aldrig sett henne! MVH/Jocke Här i Kalix har Vi henne på andra sidan disken när man lämnar in ansökan. ;D ;D ;D
Publicerat April 9, 200620 yr Här i Kalix har Vi henne på andra sidan disken när man lämnar in ansökan. ;D ;D ;D Säger ju det J*vlar lyx är hon dessutom snygg och sitter på andra sidan rutan så hade jag ju lämnat in licenser var annan vecka MVH/Jocke
Publicerat April 9, 200620 yr Säger ju det J*vlar lyx är hon dessutom snygg och sitter på andra sidan rutan så hade jag ju lämnat in licenser var annan vecka MVH/Jocke Snygg kanske hon inte är men trevlig och samarbetsvillig. ;D
Publicerat April 9, 200620 yr Jag håller med Dig i tråkigt samhälle. Specialbutikerna stänger för det mesta 17:30. Knäppt! Jag antar att Du menar jaktcenter. ;D Jag springer inte mer än nödvändigt på affärer om det inte är en jakt-, fisk- el. dataaffär man är på. Japp brukar handla det mest hos jaktcenter.
Publicerat April 10, 200620 yr Snygg kanske hon inte är men trevlig och samarbetsvillig. ;D e hon inte snygg? Okej då.. Sammarbetsvillig räcker ju klart långt MVH/Jocke
Publicerat April 10, 200620 yr e hon inte snygg?Okej då.. Sammarbetsvillig räcker ju klart långt MVH/Jocke Det räcker långt med samarbetsvilligheten.
Publicerat April 10, 200620 yr Det räcker långt med samarbetsvilligheten. Ja det räcker ju klart långt med det Men lite snygg hade ju inte skadat om hon varit MVH/Jocke
Publicerat April 10, 200620 yr Ja det räcker ju klart långt med det Men lite snygg hade ju inte skadat om hon varit MVH/Jocke Nä det hade det inte.
Publicerat Oktober 3, 200619 yr Har precis lämnat in en ansökan till tjejerna här i stan, dom sa att dom hade det rätt körigt, men dom skulle försöka ta det så fort som möjligt iaf. Lite gnissel blev det över att jag har 6 vapen i skåpet, men då är ju ett av dom en revolver och skall inte räknas in, i övrig är det en 22'a, en 6.5'a, en 45/70, en kombi samt en hagelbock som står där, och nu önskar jag trampa in en halvautomat 12'a. Efter lite tvekande så tog hon emot ansökan efter som jag förklarade att behovet var ett annat än vad bocken gör, duv/kråkjakt från gömsle, grytjakt medans bocken skall ta hand om den rörliga jakten. Nu skall jag snart sälja den till min bror, bara jag hittar ett hagelset till min kombi, men det verkar tungt :-