Publicerat Februari 25, 200917 yr Hej Tänkte bara lägga in detta så man kan se om man har nån annan bågjägare i närheten av sig själv. Så var bor ni? Län och stad Mvh/David
Publicerat Februari 25, 200917 yr Två st här, jag och hustrun. Bor i Söderhamn, Hälsingland ( än så länge i alla fall, på G ner till Uppland, men pga sirap i Lantmäteriets arbetsrör så drar det ut på tiden... ) Vi är med i Gästrike-Uppland Bågjägare. Mvh Janne & Anna
Publicerat Februari 26, 200917 yr Bor sedan 2006 i Hagerstown, Maryland USA, men flyttar väl hem till Skövde, Skaraborg under 2011 om allt vill sig väl.
Publicerat Februari 26, 200917 yr Strax nedanför Tierp!... Månkarbo! (Mamre)... ligger några mil norr om Uppsala!... MVh
Publicerat Februari 26, 200917 yr Samma lika som Mamre, jag bor i Månkarbo. Fast jag skulle nog inte vilja kalla mig just "Bågjägare", mera bågskytt med en väldigt öppen inställning till bågjakt. //Roggman66
Publicerat Februari 26, 200917 yr Författare Hehe så det är där uppe ni samlas:-P Finns det ingen erfaren bågjägare i blekinge?:-D Mvh David
Publicerat Februari 26, 200917 yr Författare Jag e väl närmast o jag bor på Åland Haha va ensam jag känner mig här ner i skogarna haha:-D
Publicerat Februari 26, 200917 yr Haha va ensam jag känner mig här ner i skogarna haha:-D Inte har du väl allt för långt upp till mig här i Västervik iaf?
Publicerat Februari 26, 200917 yr Jag finns mitt i spenaten mellan Jönköping o Nässjö. Mitt på Det höglänta smålandet, ehhh, Småländsk höglandet skall det vara
Publicerat Februari 26, 200917 yr Skåne,Ängelholm inge bra,,ont om bågjaktsintresserade här,,konstigt med närheten te Danmark,,,
Publicerat Februari 26, 200917 yr Hej Tänkte bara lägga in detta så man kan se om man har nån annan bågjägare i närheten av sig själv. Så var bor ni? Län och stad Mvh/David Tjena jag bor i Stockholm
Publicerat Februari 26, 200917 yr Författare Inte har du väl allt för långt upp till mig här i Västervik iaf? Hehe ne bara sisådär 20-25 mil:-P
Publicerat Februari 27, 200917 yr Jag bor i Madison, Wisconsin. Home of the thirty point buck. Go Badgers!!!!!!!!!
Publicerat Februari 27, 200917 yr Hej jag bor i Gusum, som ligger 5 mil söder om Norrköping! Har du varit med i den ökända Gusum maffian?
Publicerat Februari 27, 200917 yr Författare Okej då finns det ju någon lite närmare än 25 mil iaf:-D Var brukar du va och skjuta då? Mvh david Kronoberg, Växjö.
Publicerat Februari 28, 200917 yr Okej då finns det ju någon lite närmare än 25 mil iaf:-DVar brukar du va och skjuta då? Mvh david Oftast på baksidan huset! Är ju enklast så.... sen blir det ju någon jaktstig emellanåt.... så man får träffa andra knäppskallar.
Publicerat Februari 28, 200917 yr Har du varit med i den ökända Gusum maffian? Stämmer bra det, vi var ett helt gäng här nere men nu är det bara jag kvar!
Publicerat Februari 28, 200917 yr Stämmer bra det, vi var ett helt gäng här nere men nu är det bara jag kvar! Ok, kunde tänk mig det. Tråkigt att de andra har slutat.