Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Nu tar jag långhållsskyttet ett steg till

Featured Replies

Publicerat

ÅÅÅ, det är nåt speciellt med TRG ;) Fetgrattis! ;)

Publicerat

Kul Rikard, grattis!

Men du vann förra gången med den gamla, hur ska det bli nu? Jättevinna?

Jag och grabbarna blev avis i alla fall... Vi får väl se vad som händer i vår garderob i framtiden -_- Ser fram mot dina erfarenheter av den!

Hälsningar, Björn

Publicerat
  • Författare
Kul Rikard, grattis!

Men du vann förra gången med den gamla, hur ska det bli nu? Jättevinna?

Tack. Även en blind höna, du vet :D

Jag vill ha en bössa som funkar så smärtfritt som möjligt - inget annat. Har hört vissa kommentarer såsom "organ"förlängare vilka jag inte alls begriper mig på - mycket tråkigt :D

Imorgon och på söndag blir det skytte upp till 1000 meter med 6,5x47:an på ett militärt skjutfält med ett gäng glada gossar. Sen ska den även med på fältskjutning i Ystad helgen därpå. Efter det är det risk för pensionering för bössan. Får se vad som händer med den.

Ha det så gott och passa dig nu så inte grabbarna går och spöar dig vid varje tävling :D Fast det är nog bara bra för det tyder på att de utvecklas i rätt riktning -_-

Publicerat

Du vet att jag håller tummarna... Du representerar oss båda imorgon så skjut för mig med. :D Mycket tråkigt att jag inte kan följa med som stöd/skyttekompis men du vet ju anledningen mer än någon annan...

Nästa gång är det Team "MoFo" Kungsbacka som gäller å inte bara halvan. -_-

/Sniper-Bob

Publicerat
Imorgon och på söndag blir det skytte upp till 1000 meter med 6,5x47:an på ett militärt skjutfält med ett gäng glada gossar. Sen ska den även med på fältskjutning i Ystad helgen därpå. Efter det är det risk för pensionering för bössan. Får se vad som händer med den.

Hmm är detta verkligen smart? Känns som det vore galet att pensionera bössan, går det inte att få till ett magasin till den? Isf så borde den bli mer gångbar..

Så mycket engagemang som du lagt på den här pjäsen så känns det trist om den skulle pensioneras.. du skjuter ju bevisligen bra med den!

Äsch.. jag vet inte men det känns spontant galet att ställa bössan..

Mvh!

Publicerat

Håller med föregående talare, har dryftats om detta i diverse bilresor men i slutändan är det bara upp till en man likt förbannat... Bössan skjuter ju snorbra så den kan man ju knappast klaga på, en ny riktig kolv och voila! :rolleyes: