Publicerat April 21, 200917 yr och brukar kunna hamna på cirka 375-380 på 40skott Det e bra jag har bara börjat å på 20 skott så har det bara blivit 153
Publicerat April 22, 200917 yr Författare Det e bra jag har bara börjat å på 20 skott så har det bara blivit 153 okej, men det var vad jag också sköjt när jag började med stå. Min toppnotering är 386 på 40 skott Forsätt att träna så ska du se att du blir grymm
Publicerat April 22, 200917 yr Min toppnotering är 386 på 40 skott Forsätt att träna så ska du se att du blir grymm Det du skjuter vinner man tävlingar på LÄTT men jag ska träna så mycke jag får tid till inte så mycket
Publicerat April 22, 200917 yr Författare Det du skjuter vinner man tävlingar på LÄTT men jag ska träna så mycke jag får tid till inte så mycket Haha nä men all träning är bra träning Tyvär så gör jag inte det Bara i min klubb har jag en tjej och en kille som skjuter så högt som 390 dagligen och de är ändå bara 13 och 14 år. Tjejens pers är 398 stående!!!!! Så här vinns det inte många tävlingar, med lite tur och flyt så blir man trea i L-15
Publicerat April 23, 200917 yr Jo jag har faktiskt funderat på att göra det. Känner en kille som går där uppe plus lite ytligt bekantskap med några andra därifrån. Låter intressant! Vi behöver iaf mycket mer jaktintresserade skyttar! Dem blir man inte less på.
Publicerat April 23, 200917 yr Författare Låter intressant! Vi behöver iaf mycket mer jaktintresserade skyttar! Dem blir man inte less på. Men hur är det med jaktskyttet där uppe? Är det inte mest tävlingskytte ni tränar?
Publicerat April 24, 200917 yr Haha nä men all träning är bra träning Tyvär så gör jag inte det Bara i min klubb har jag en tjej och en kille som skjuter så högt som 390 dagligen och de är ändå bara 13 och 14 år. Tjejens pers är 398 stående!!!!! Så här vinns det inte många tävlingar, med lite tur och flyt så blir man trea i L-15 sant Det e grymt bra dom skjuter
Publicerat April 24, 200917 yr Författare sant Det e grymt bra dom skjuter Jo det är det, men sen så gör regelbunden träning mycket på sig ju
Publicerat April 25, 200917 yr Författare mmh Men jag inrikter mej på lite mer skytte med "riktiga" kalibrar Haha Själv så är man en inbiten tävlingskytt och skjuter mest med "fjollekalibrar" Men ska faktiskt till älgbanan imorgon bitti och panga lite med .308:a
Publicerat April 26, 200917 yr ok. Står ganska mycket å nöter med luftgevär hemma på tomten Man har ju inte alltid råd att betala farsan att köpa ammo till hans 6,5x55, det e den jag skjuter med. han har börjat skjuta med sin 8,57js, tror jag den heter Hur gick banan imorse?
Publicerat April 26, 200917 yr Författare ok.Står ganska mycket å nöter med luftgevär hemma på tomten Man har ju inte alltid råd att betala farsan att köpa ammo till hans 6,5x55, det e den jag skjuter med. han har börjat skjuta med sin 8,57js, tror jag den heter Hur gick banan imorse? Jo det gick bra faktiskt Ja ammo e så förbannat dyrt, speciellt till klass ettor.
Publicerat April 27, 200917 yr Författare mmh.halva barnbidraget Haha, tur jag har då som mest skjuter med luftgevär och korthåll, fast nu när det är jägarexamensskytte så börjar det bli ganska dyrt
Publicerat April 27, 200917 yr då blir det dyrare men jag gör väll av med ca 200kr i månaden på luftgevärsskott(4askar)
Publicerat April 27, 200917 yr Författare då blir det dyrare men jag gör väll av med ca 200kr i månaden på luftgevärsskott(4askar) Ja det blir det, vet inte hur mycket jag gör av med på luftgevärsskotten, inte jag som står för den kostnaden
Publicerat April 27, 200917 yr Författare oftast inte jag heller Nä det är en förbannad tur man inte behöver pröjsa så mycket än iaf
Publicerat April 28, 200917 yr mmh. nackdelen för mej är att ska jag skjuta med "6,5"an så kan jag göra det på helger för farsan jobbar borta under veckorna den här veckan kommer han hem på onsdag och har jobbat 10dagar i "fjollträsk"
Publicerat April 29, 200917 yr Författare mmh.nackdelen för mej är att ska jag skjuta med "6,5"an så kan jag göra det på helger för farsan jobbar borta under veckorna den här veckan kommer han hem på onsdag och har jobbat 10dagar i "fjollträsk" Haha, det gäller ju att uttnyttja den tiden man får med bössan så mycekt som möjligt
Publicerat Maj 4, 200917 yr Författare man läre ju de Absolut, eftersom skytte är blande det roligaste som finns så måste man ju skjuta så gott det går, speciellt med lite roligare vapen och kalibrar ju
Publicerat Maj 4, 200917 yr 22:an e ett roligt vapen och övningskjuta med!! Ingen rekyl och vi skjuter på 80m banan här på stillastående! de e kul! Men det e ju alltid lika kul med lite rekyl!!
Publicerat Maj 6, 200917 yr Författare 22:an e ett roligt vapen och övningskjuta med!! Ingen rekyl och vi skjuter på 80m banan här på stillastående! de e kul! Men det e ju alltid lika kul med lite rekyl!! Ja det är den, tur den är billig med Ska faktiskt ner till banan ikväll, fast inte jaktskytte utan tävlingsskytte Jo rekylen får en ju att känna sig lite mannligare
Publicerat Maj 6, 200917 yr fast inte jaktskytte utan tävlingsskytte Lycka till!!! Jo rekylen får en ju att känna sig lite mannligare helt sant