Publicerat Maj 8, 200917 yr Författare Lycka till!!! Jo rekylen får en ju att känna sig lite mannligare helt sant Tackar! Ska faktiskt skjuta imorgon lördag med, fast denna gången är det jägarexamensskytte som gäller Så då blir det till att känna sig mannlig
Publicerat Maj 11, 200917 yr Författare Men de e ju kul å skjuta bra ändå JA det är det ju helt klart Det gjorde jag tillochmed iaf på lerduvorna
Publicerat Maj 12, 200917 yr Författare hehe Min bästa e kula hagel de går men e roligare me kula Jag säger som så att allt som har med skytte att göra är kul, oavsett på vilket sätt
Publicerat Maj 12, 200917 yr Jag säger som så att allt som har med skytte att göra är kul, oavsett på vilket sätt mmh,,, men jag tycker kula e snäppet roligare än hagel! Långhålls skytte
Publicerat Maj 13, 200917 yr Författare mmh,,,men jag tycker kula e snäppet roligare än hagel! Långhålls skytte okej, jo ju längre håll desto större utmaning, vem gillar itne en utamning egentligen?
Publicerat Maj 13, 200917 yr Hej och välkommen mange! Tog själv jägarexamen för nästan två år sedan, så vill du ha några tips inför skjutningen t.ex. så är det bara att slänga i väg ett PM. Ett bra tips är dock att öva att skjuta med ett salongsgevär, det har nästan ingen rekyl och grundprovet på kulvapen skjuts med ett salongsgevär.
Publicerat Maj 14, 200917 yr okej, jo ju längre håll desto större utmaning, vem gillar itne en utamning egentligen? Så sant så sant
Publicerat Augusti 2, 200916 yr Tog äntligen jägarexamen nu idag! Komplett och allt Grattis! Skönt att ha det avklarat!
Publicerat Augusti 2, 200916 yr Grattis!! själv har ja jobbat hela sommarn å jobbar 2v till innan skolan så ja har int haft ti med examen nu än en gång grattis
Publicerat Augusti 3, 200916 yr Författare Grattis!! själv har ja jobbat hela sommarn å jobbar 2v till innan skolan så ja har int haft ti med examen nu än en gång grattis Tackar jo jobbat har jag med men eftersom den teoretiska delen blev avklarad redan tidigt i våras så har jag haft tid med jobb, har bara gått och väntat på uppskjutningstiderna under sommaren och förstås tränat mycket på älgbanan. Faktum är att jag fick itne rätt på älgen förens dagen innan uppskjutningen så det var rejält nervöst.