Publicerat Februari 21Feb 21 24 minutes ago BigJim sa:Oj. Hur smakade den där? Söt?Ja den är väldigt "dessert:ig" men jag och sambon gillar den 👌🏻
Publicerat Mars 1Mar 1 På 2026-02-21 at 18:39 Islänningen sa:Provade denna igår. Faktiskt överraskande bra. Och billig är den också. Betalade 9.90 på bolaget.Vem har bryggt denna? Är det en svensk?
Publicerat Mars 1Mar 1 Jag och sambon håller på med en "stor" surölstest här hemma nu, beställde runt 15 olika sorter via systemet som vi ska dricka och printa ner vad vi tycker så behöver man bara köpa de goa hädanefter 😉😅 5st har vi plöjt igenom i helgen.
Publicerat Mars 1Mar 1 1 hour ago Dansken sa:Vem har bryggt denna? Är det en svensk?Kopparbergs.Såhär står det på burken.Starköl. En ljus lager bryggd i Sverige enligt ett danskt recept.Den var god och definitivt billig.
Publicerat Mars 1Mar 1 3 hours ago Islänningen sa:Kopparbergs.Såhär står det på burken.Starköl. En ljus lager bryggd i Sverige enligt ett danskt recept.Den var god och definitivt billig.Kastades just 20 år tillbaka i tiden av bilden på Dansk Fadöl, när man åkte land och rike runt med 70-80 andra glada studenter under ca 11 sommarveckor.Det gick åt några flak 50 cl burkar av denna ölsort den sommaren. Kommer ihåg att den var billig även då...Den sommaren konstaterade jag även att 19-åringar saknar humor, när man kommer ut från Systemet och räcker över en kasse innehållade produkter ur bolagets alkoholfria sortiment... 😉MVHAlias
Publicerat Mars 26Mar 26 5 minutes ago Fläskfia sa:Hur kan jag missat denna tråd? Provade en finsk öl, Sandels. Funkar bra!Jag trodde finnarna bara drack Koff😄
Publicerat April 6Apr 6 Jag och sambon flängde ner till Malmö häromdagen då det va de närmsta som hade Beekeeper på systemet. Slutade med en nota på 1500kr för 3 kassar öl, men nu är vi glada igen 😅
Publicerat Igår på 13:37 %d dy Detta är en populär post. Äntligen kom värmen så nu är det vår på riktigt. Då sitter det gött med en öl i solen.
Publicerat 20 timmar sedan %d hr På 2026-03-01 at 15:39 Joacim sa:Jag och sambon håller på med en "stor" surölstest här hemma nu, beställde runt 15 olika sorter via systemet som vi ska dricka och printa ner vad vi tycker så behöver man bara köpa de goa hädanefter 😉😅 5st har vi plöjt igenom i helgen.Du har hittat en hona med lika dålig smak som du själv 😂 Suröl är som att pissa i en god öl. Eller vänta - djävulens påfund. Frågor på det?
Publicerat 19 timmar sedan %d hr 16 minutes ago MagnusN sa:Du har hittat en hona med lika dålig smak som du själv 😂 Suröl är som att pissa i en god öl. Eller vänta - djävulens påfund. Frågor på det?Kan inte vara mer enig.Och på prat om öl, på söndag ska det kokas en ny omgång lager. Blir klar veckan efter midsommar.Och etiketten är redan designad.