Xillo 1 Posted April 25, 2009 Share Posted April 25, 2009 Nu kom jag faktiskt på en grej som jag saknar och det är en riktig såmaskin, ingen sån där bredspridare som finns nu på marknaden utan en bogserad lr buren med såbillar å frölåda, så man kan så ärter/spm som skyddsgröda på viltåkrarna. Kanske redan finns nån på marknaden men jag har inte hittat nån än iaf Quote Link to post Share on other sites
PREP 2 Posted June 20, 2009 Author Share Posted June 20, 2009 Sportsman 700 -05Prospector band Flyttbar 2,5 warnwinch Drivaxleskydd Frontbåge sidobågar handtagsvärmare, tumvärmare Glacier plow system II sen lite egna lösningar för provtagning En timmervagn med eget insatsflak i trä Enkel axlad tippvagn lunningsvagn Enkelaxlade vagnen ska bytas ut mot en boggi vagn med tipp, typ thule vagen ev en huggarvagn med kran oxå Önskelistan kan göras hur lång som helst Mvh Anders Hj Quote Link to post Share on other sites
PREP 2 Posted June 20, 2009 Author Share Posted June 20, 2009 Är det inget ni saknar på marknaden ?Eller som ni skulle vilja ha tillvärkat på ett anant sät? Mvh Anders Hj NÅ vad saknar ni Mvh Anders HJ Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts