Publicerat Juni 23, 201312 yr *Vinkar* Jag är också tjej. Nätt o jämt. sån kommentar väcker många frågor
Publicerat Juli 7, 201312 yr sån kommentar väcker många frågor Brukar inte räknas som "tjej" i de flesta sammanhang Är barfota, sminkar mig inte, lackar inga naglar, kan inget om mode...
Publicerat Juli 7, 201312 yr Brukar inte räknas som "tjej" i de flesta sammanhang Är barfota, sminkar mig inte, lackar inga naglar, kan inget om mode... Spelar ingen roll så länge du inte är folkilsken
Publicerat Juli 7, 201312 yr Brukar inte räknas som "tjej" i de flesta sammanhang Är barfota, sminkar mig inte, lackar inga naglar, kan inget om mode... ah du definierar könstillhörighet så
Publicerat Juli 8, 201312 yr Brukar inte räknas som "tjej" i de flesta sammanhang Är barfota, sminkar mig inte, lackar inga naglar, kan inget om mode... Är inte du tjej så är inte jag det heller. Trodde inte att det var nödvändigt med krigsmålning, målade naglar och sånt för att räknas dit
Publicerat Juli 8, 201312 yr Men NS är tjej för han brukar ju köra med målade tånaglar. ;-) Visserligen.. o så hade jag rosa snorkel i veckan på Cypern... Men sist jag kollade under hängbuken så fanns där nått oidentifierat som hängde o slänge.. helt säker på vilket kön det är tror jag..
Publicerat Juli 8, 201312 yr Brukar inte räknas som "tjej" i de flesta sammanhang Är barfota, sminkar mig inte, lackar inga naglar, kan inget om mode...Du ser ut som en tjej iallafall