Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Jätteälg.

Featured Replies

Publicerat

Vad tycker ni om denna jätte.

Mvh

Pelle

post-0-1130071215_thumb.jpg

• Svar 57
  • Visningar 14,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Posted Images

Publicerat

Å sablar vilken bjässe.

Är det verkligen inget fotomontage?

Tycker hornen ser "dubbla" ut?

Publicerat

Ser ut som något från en skräckfilm. :o

Publicerat

är itt det där "världsrekordet" ???

Publicerat

Japp...de där är visst nuvarande rekord. 190 cm utlägg och 36 Taggar...den nådde upp till 264 poäng (Boone & Crockett)

Detta är det förra rekordet, Skjuten med en 338Magnum på 350yards på Kamchatka Halvön i Ryssland.

(enligt www.Blackbearheaven.com)

post-202-1130096050_thumb.jpg

Publicerat

OJ, oj, oj!!! :o

Publicerat

Blir så less på dessa riggade bilderna! >:(

Visst är det stora älgar, inte tu tal om det, men varför i hela %#¤%¤%¤ måste dom förstärka detta genom att sätta skytten bakom djuret för att förändra perspektivet!?

Jag skulle bli mera imponerad om skytten satt framme i höjd med huvudet så man får en riktigt referens på hur stort djuret är på riktigt.

Publicerat

Du tror inte att det skulle bli lite fel om man satte skytten framför och skymma det man vill se. Jag tror inte att någon fotograf skulle vilja att skytten sitter framför, huvudmotivet är älgen, tror inte skytten satt sig bakom för att få älgen att se större ut.

Det är bara min personliga uppfattning och jag är ingen fotograf. Sen finns det ju säkert program typ Photoshop som man kan mixtra lite med orginalbilden med.

Mvh

Pelle

Publicerat

Framför behöver han inte sitta, men han kan sitta jämte, eller så kan man inkludera ett referens objekt, typ studsaren liggandes i hornkronan edyl.

Publicerat
typ studsaren liggandes i hornkronan edyl.

Så här menar du...

post-202-1130160940_thumb.jpg

Publicerat

Jag var övertygad om att bilden jag satte in var arrangerad, är det någon som vet om den är äkta eller inte, jag har inte ändrat bilden har fått den sån.

Är det nån som vet vart bilden är tagen?

Dom andra bilderna är ju också monstruösa saker.

Mvh

Pelle

Publicerat
Framför behöver han inte sitta, men han kan sitta jämte, eller så kan man inkludera ett referens objekt, typ studsaren liggandes i hornkronan edyl.

Byssen hade väl inte räkt över till andra delen av kronan om man gör det. ;)

Publicerat
Så här menar du...

Vad snyggt skallbenet var avsågat...  ;D

Publicerat

MM "mycket":...haha :P

Publicerat
Så här menar du...

Jag skulle bli livrädd om jag stötte på killen på bilden som håller i hornet! Jag är helt övertygad om att han sköt älgen en skum kväll när någon (älgen) "trespassade" på hans "white trash" trailerpark! ;D

Publicerat
Jag skulle bli livrädd om jag stötte på killen på bilden som håller i hornet! Jag är helt övertygad om att han sköt älgen en skum kväll när någon (älgen) "trespassade" på hans "white trash" trailerpark! ;D

;D ;D ;D...Hans något samanbitna min säger: Ta kortet nån jävla gång då, och försvinn sen fort som fan från från min tomt... ;D

Publicerat

3.jpg

Här är en till.  :o ;D

Publicerat

ger mig fasen på att han skrämde ihjäl älgen.

Publicerat
3.jpg

Fin bild. Syns klart och tydligt.

:D

Publicerat

Ungefär så ser mina korpar ut på jaktmarken  :-

• 1 month later...
Publicerat
3.jpg

Denna älg ska vst gå loss på 50 miljoner kr.

Publicerat

Ett vansinnigt bygge men det värsta tycker jag är att man bygger en fejktall som skymmer hela skallen på älgen?? Man ser ju knappt vad det är?

Publicerat

Japp, då vet vi vad "Robin Hood"-skattepengarna går till. ;) ;)

Det är kul att se att de används till något vettigt för en gångs skull.  ::) ::)

Publicerat

Förstår inte de som är så negativa mot "Stoorn"...visst den kostar pengar...men den inbringar säkert oxå pengar i längden...

Jag tycker det är en kanonbra ide och jag är mycket imponerad över initiativtagaren...Om folk var hälften så driftiga som han är så skulle världen se ut på ett helt annat sätt..(kanske massa jätteälgkalvar överallt ;D)...

Publicerat
Ett vansinnigt bygge men det värsta tycker jag är att man bygger en fejktall som skymmer hela skallen på älgen?? Man ser ju knappt vad det är?

VA! Är det bygge! Ser ut som ett riktigt, riktigt dåligt fotomontage!