Publicerat Juni 25, 200917 yr Författare Har själv 2 glockar & måste säga att om du vill skjuta bana & fält med den så är det en pistol som är svårskjuten & som det tar tid att lära sig skjuta bra med.Detta pga att det är ett råslipat tjänstevapen & inget att skjuta fina träffbilder med. denna bössa fick 50 mm på 25 m som är tillräckligt bra för mig. sen då jag blir mera "aktiv och bättre pistolskytt" så söker jag license på en ordentligt målskytte bössa =)
Publicerat Juni 25, 200917 yr ..vad ska man säga...du har redan bestämt dig & är inte mottaglig för tips o goda råd, lycka till
Publicerat Juni 25, 200917 yr Författare ..vad ska man säga...du har redan bestämt dig & är inte mottaglig för tips o goda råd, lycka till jajamen nu är jag locked änd loåded tack endå för att du försökte hjärntvätta mig
Publicerat Juni 29, 200917 yr Författare och då är man en pistol rikare blen endå en luger ruger mk lll , bilder följer om nån vill ha. men nu snabb putsning och till skjutbanan att skjuta in den
Publicerat Juli 1, 200917 yr och då är man en pistol rikare blen endå en luger ruger mk lll , bilder följer om nån vill ha. men nu snabb putsning och till skjutbanan att skjuta in den NE sälj den och köp en sånhär!!! http://www.bigskyguns.com/Bond_Arms-Bond_A..._Derringer.html