Publicerat Juni 10, 200916 yr Vore ku att veta hur mkt uppläninga det finns på forumen. Så vad sägs om att dra i hop en kväll i höst och träffas någonstans. Jaktsnack och öl brukar bli en bra komination. Har vi några gräns-08or och roslagspinglor samt annat löst folk som vill komma så är de oxå välkommna. Tid, plats, intresse????
Publicerat Juni 10, 200916 yr Vore ku att veta hur mkt uppläninga det finns på forumen. Så vad sägs om att dra i hop en kväll i höst och träffas någonstans. Jaktsnack och öl brukar bli en bra komination. Har vi några gräns-08or och roslagspinglor samt annat löst folk som vill komma så är de oxå välkommna. Tid, plats, intresse???? Bjud Jansson och Mkj så kan ni få höra på Banjospel med 24 fingrar.
Publicerat Juni 10, 200916 yr Författare Bjud Jansson och Mkj så kan ni få höra på Banjospel med 24 fingrar. Låter som om de kommer från Tierp?
Publicerat Juni 10, 200916 yr Att komma från Tierp är för Uppsala som att komma från Kolmården för Östgötar. http://www.youtube.com/watch?v=yiKg_eOfmtM Nåja då förstår ni hur jag låter, snacka om att vara självmarkerande vid samlingar av folk, vi har alla vårt bagage. BTW som ex Uppsalaiensare så skulle jag gärna komma om det blir någon trevlighet. /Christian
Publicerat Juni 10, 200916 yr Författare Att komma från Tierp är för Uppsala som att komma från Kolmården för Östgötar.http://www.youtube.com/watch?v=yiKg_eOfmtM Nåja då förstår ni hur jag låter, snacka om att vara självmarkerande vid samlingar av folk, vi har alla vårt bagage. BTW som ex Uppsalaiensare så skulle jag gärna komma om det blir någon trevlighet. /Christian Ja du kvalar in som gräns-08. (Vore det inte för Upptåget så skulle det vara svårare att ta sig till Uppsala fråm Tierp än från Stockholm) Var bor ni föresten, jag bor i det vackra vallonbruket Wattholma
Publicerat Juni 10, 200916 yr I höst????? Möjligtvis i början av augusti helst under sommaren, öl och grill i egen regi eller på något trevligt ställe i Uppsala.
Publicerat Juni 10, 200916 yr Hoppas man får komma som löst folk då.... Är västmanlänning, men det är jädrar inte långt till landskapsgränsen...
Publicerat Juni 10, 200916 yr Hoppas man får komma som löst folk då....Är västmanlänning, men det är jädrar inte långt till landskapsgränsen... Du får visa fingrarna först innan du blir insläppt.
Publicerat Juni 10, 200916 yr Hoppas man får komma som löst folk då....Är västmanlänning, men det är jädrar inte långt till landskapsgränsen... beror på vart i sala du bor, från första rondellen i sala är det ca 7km till läns grensen
Publicerat Juni 10, 200916 yr Författare I höst?????Möjligtvis i början av augusti helst under sommaren, öl och grill i egen regi eller på något trevligt ställe i Uppsala. De flesta sticker på semester så tanken var någon gång efter semestrarna. En grillning låter bra
Publicerat Juni 10, 200916 yr beror på vart i sala du bor, från första rondellen i sala är det ca 7km till läns grensen Länsgränsen ja, landskapsgränsen går dock en knapp kilometer från första rondellen...
Publicerat Juni 10, 200916 yr Du får visa fingrarna först innan du blir insläppt. Jag får väl sätta dit ett par extra
Publicerat Juni 10, 200916 yr Skulle vara kul, var, när & hur ? Ska man ta en bira på något ställe, träffas en eftermiddag & hitta på nått ?
Publicerat Juni 10, 200916 yr Skulle vara kul, var, när & hur ?Ska man ta en bira på något ställe, träffas en eftermiddag & hitta på nått ? Fråga Johka så vill han nog träffas på Max.
Publicerat Juni 10, 200916 yr Skulle vara kul som tusan med en träff och dricka någon öl. Jag har ju fingrar så det räcker för att kvala in... d.v.s. jag bor i Tierp
Publicerat Juni 11, 200916 yr Författare Skulle vara kul, var, när & hur ?Ska man ta en bira på något ställe, träffas en eftermiddag & hitta på nått ? Kom med förslag. Jag tror att de flesta vill träffas men det gäller att komma på vad vi ska göra och var.
Publicerat Juni 11, 200916 yr 3:e Juli på o´connor´s Där var det bra käk sist jag var där, trevligt ställe med öl sorter för alla och hyfsat vin sortiment om jag minns rätt, andra förslag och skriv upp er i anmälningslistan nedan. Sista dag för anmälan 28:e juni. 1. Pertan 2.
Publicerat Juni 11, 200916 yr Författare 3:e Juli på o´connor´sDär var det bra käk sist jag var där, trevligt ställe med öl sorter för alla och hyfsat vin sortiment om jag minns rätt, andra förslag och skriv upp er i anmälningslistan nedan. Sista dag för anmälan 28:e juni. 1. Pertan 2.F.Waxin
Publicerat Juni 11, 200916 yr 3:e Juli på o´connor´s Där var det bra käk sist jag var där, trevligt ställe med öl sorter för alla och hyfsat vin sortiment om jag minns rätt, andra förslag och skriv upp er i anmälningslistan nedan. Sista dag för anmälan 28:e juni. 1. Pertan 2.F.Waxin 3. Qvarnhill
Publicerat Juni 11, 200916 yr Är tyvärr i Finland den 3/7. Tror att maten och ölen smakar lika bra på O´connors ändå. Skämt åsido, går det ej att flytta fram datumet pojkar?
Publicerat Juni 11, 200916 yr Författare Tror att maten och ölen smakar lika bra på O´connors ändå. Skämt åsido, går det ej att flytta fram datumet pojkar? 8/8 då kan vi fiva att det är drottning Silvias födelsedag