Publicerat Juni 11, 200916 yr Mac West och Andax lyser med sin frånvaro än så länge! Johka måste nog ansöka om permission först.
Publicerat Juni 11, 200916 yr Författare Anmäl dig nu Vesslan, jag ser att du tjuvkikar!! Hey Waxin, du gick förbi Jansson och sånt gör man bara en gång... På listan eller???
Publicerat Juni 11, 200916 yr Författare Det är bra mickel, ge dom bara!!!! jag ska fanimej dra ut choken på Saaben nästa gånng jag swichar förbi vattholma
Publicerat Juni 11, 200916 yr Det är bra mickel, ge dom bara!!!! If you mess with Jansson you mess with me... Nog med strunt, anmäl er nu, detta kan bli en kul kväll!
Publicerat Juni 11, 200916 yr Försök att hålla ihop dagarna så inte den ena försvinner på vägen Man ska ju ändå äta de flesta dagar så nu kör vi två svängar. 3:e Juli på o´connor´s Där var det bra käk sist jag var där, trevligt ställe med öl sorter för alla och hyfsat vin sortiment om jag minns rätt, andra förslag och skriv upp er i anmälningslistan nedan. Sista dag för anmälan 28:e juni. 1. Pertan 2.F.Waxin 3. Qvarnhill 4. 14:e Augusti på o´connor´s eller förslag 1. Pertan 2. Outdoorsman 3. Mickel 4. Jansson67 5. Waxin ( om jag inte gör bort mig första ggr) 6. Strömming 7. macwest 8. Nu borde sammanställningen vara rätt
Publicerat Juni 11, 200916 yr Du är ju bildbar nyinflyttad eller Haha! Born and raised Men har varit bosatt i Uppsala 3 år
Publicerat Juni 11, 200916 yr Försök att hålla ihop dagarna så inte den ena försvinner på vägen Man ska ju ändå äta de flesta dagar så nu kör vi två svängar. 3:e Juli på o´connor´s Där var det bra käk sist jag var där, trevligt ställe med öl sorter för alla och hyfsat vin sortiment om jag minns rätt, andra förslag och skriv upp er i anmälningslistan nedan. Sista dag för anmälan 28:e juni. 1. Pertan 2.F.Waxin 3. Qvarnhill 4. 14:e Augusti på o´connor´s eller förslag 1. Pertan 2. Outdoorsman 3. Mickel 4. Jansson67 5. Waxin ( om jag inte gör bort mig första ggr) 6. Strömming 7. macwest 8. Så ville macwest ha det //macwest´s data coach
Publicerat Juni 11, 200916 yr Haha! Born and raised Men har varit bosatt i Uppsala 3 år Det har sin inverkan Så ville macwest ha det//macwest´s data coach eller hur åby räknas inte Kul att fler dyker upp! Christian N kallade mig jaktens Bindefeldt för ett tag sen jag börjar tro honom
Publicerat Juni 11, 200916 yr Trevligt värre ska kolla kalendern + hundvakt åt odjuren, funkar det så kommer jag o svingar ett par bägare.
Publicerat Juni 11, 200916 yr Trevligt värre ska kolla kalendern + hundvakt åt odjuren, funkar det så kommer jag o svingar ett par bägare. Ytterligare en upplänning? Ocken e du? Johka anmäl dig nu!
Publicerat Juni 11, 200916 yr Försök att hålla ihop dagarna så inte den ena försvinner på vägen Man ska ju ändå äta de flesta dagar så nu kör vi två svängar. 3:e Juli på o´connor´s Där var det bra käk sist jag var där, trevligt ställe med öl sorter för alla och hyfsat vin sortiment om jag minns rätt, andra förslag och skriv upp er i anmälningslistan nedan. Sista dag för anmälan 28:e juni. 1. Pertan 2.F.Waxin 3. Qvarnhill 4. 14:e Augusti på o´connor´s eller förslag 1. Pertan 2. Outdoorsman 3. Mickel 4. Jansson67 5. Waxin ( om jag inte gör bort mig första ggr) 6. Strömming 7. macwest 8. johka 9. Fy fan vad många fingrar det lär bli...
Publicerat Juni 11, 200916 yr Asg! Tierparna leder nästan, hoppas på att Andax ansluter så vi får majoritet!
Publicerat Juni 11, 200916 yr Anmäl dig nu Vesslan, jag ser att du tjuvkikar!! Nädu, mitt i semestern - ligger förmodligen på ngn myr o yrar när ni svingar bägare på o´conhead
Publicerat Juni 11, 200916 yr Amish-light samhället? Jag får en känsla av att den här kvällen kan sluta hur som helst.
Publicerat Juni 11, 200916 yr Försök att hålla ihop dagarna så inte den ena försvinner på vägen Man ska ju ändå äta de flesta dagar så nu kör vi två svängar. 3:e Juli på o´connor´s Där var det bra käk sist jag var där, trevligt ställe med öl sorter för alla och hyfsat vin sortiment om jag minns rätt, andra förslag och skriv upp er i anmälningslistan nedan. Sista dag för anmälan 28:e juni. 1. Pertan 2.F.Waxin 3. Qvarnhill 4. 14:e Augusti på o´connor´s eller förslag 1. Pertan 2. Outdoorsman 3. Mickel 4. Jansson67 5. Waxin ( om jag inte gör bort mig första ggr) 6. Strömming 7. macwest 8. johka 9.Hillebola 10.
Publicerat Juni 11, 200916 yr Bra Johka jag hade faktiskt tänkt att messa honom! Nu leder banjospelarna från norr!!
Publicerat Juni 11, 200916 yr Försök att hålla ihop dagarna så inte den ena försvinner på vägen Man ska ju ändå äta de flesta dagar så nu kör vi två svängar. 3:e Juli på o´connor´s Där var det bra käk sist jag var där, trevligt ställe med öl sorter för alla och hyfsat vin sortiment om jag minns rätt, andra förslag och skriv upp er i anmälningslistan nedan. Sista dag för anmälan 28:e juni. 1. Pertan 2.F.Waxin 3. Qvarnhill 4. 14:e Augusti på o´connor´s eller förslag 1. Pertan 2. Outdoorsman 3. Mickel 4. Jansson67 5. Waxin ( om jag inte gör bort mig första ggr) 6. Strömming 7. macwest 8. johka 9.Hillebola 10. Nu får ni lugna er, eller ska vi boka om till Bennys Grill istället
Publicerat Juni 11, 200916 yr Nu får ni lugna er, eller ska vi boka om till Bennys Grill istället Eller Bajka i järlåsa
Publicerat Juni 11, 200916 yr Bra Johka jag hade faktiskt tänkt att messa honom! Nu leder banjospelarna från norr!! Kommer bli århundradets kväll på O´connors´s banjo broders from north of uppland Spelar ni banjo ska jag dansa kalinka
Publicerat Juni 11, 200916 yr Försök att hålla ihop dagarna så inte den ena försvinner på vägen Man ska ju ändå äta de flesta dagar så nu kör vi två svängar. 3:e Juli på o´connor´s Där var det bra käk sist jag var där, trevligt ställe med öl sorter för alla och hyfsat vin sortiment om jag minns rätt, andra förslag och skriv upp er i anmälningslistan nedan. Sista dag för anmälan 28:e juni. 1. Pertan 2.F.Waxin 3. Qvarnhill 4. 14:e Augusti på o´connor´s eller förslag 1. Pertan 2. Outdoorsman 3. Mickel 4. Jansson67 5. Waxin ( om jag inte gör bort mig första ggr) 6. Strömming 7. macwest 8. johka 9.Hillebola 10. srorviltsjägaren 11.
Publicerat Juni 11, 200916 yr Ska kolla hur schemat ser ut, anar att det är kört. Jobbar väldigt mycket innan andjakterna kör igång så förmodligen sitter jag på jobbet och ser konsekvenserna av kvällen Lär skriva ett underrättelseuppslag och skicka till Uppsala kuten så de känner till att ni är ute, blir nog en kommendering med kravallbuss och hela köret Mvh!
Publicerat Juni 11, 200916 yr 3:e Juli på o´connor´s Där var det bra käk sist jag var där, trevligt ställe med öl sorter för alla och hyfsat vin sortiment om jag minns rätt, andra förslag och skriv upp er i anmälningslistan nedan. Sista dag för anmälan 28:e juni. 1. Pertan 2.F.Waxin 3. Qvarnhill 4. 14:e Augusti på o´connor´s eller förslag 1. Pertan 2. Outdoorsman 3. Mickel 4. Jansson67 5. Waxin ( om jag inte gör bort mig första ggr) 6. Strömming 7. macwest 8. johka 9.Hillebola 10. srorviltsjägaren 11.Andax 12.