Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Upplänningar

Featured Replies

Publicerat
Ska kolla hur schemat ser ut, anar att det är kört. Jobbar väldigt mycket innan andjakterna kör igång så förmodligen sitter jag på jobbet och ser konsekvenserna av kvällen :lol:

:D

Lär skriva ett underrättelseuppslag och skicka till Uppsala kuten så de känner till att ni är ute, blir nog en kommendering med kravallbuss och hela köret B)

Mvh!

Vill inte skvallra men i östhammar har HA träff samtidigt som vårdhögskolan har inspark på samma ort B):(

Vi ska bara prata :P

• Svar 94
  • Visningar 13,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Posted Images

Publicerat

Det här blir bättre och bättre, 6 st Tierpare nu. Ni kommer att ha ont i öronen av allt banjospelande! :rolleyes:

För de som är sugna kan vi ta en uppvärmare på min altan om vädret tillåter någon timme innan avfärd. :)

Publicerat
Det här blir bättre och bättre, 6 st Tierpare nu. Ni kommer att ha ont i öronen av allt banjospelande! :rolleyes:

För de som är sugna kan vi ta en uppvärmare på min altan om vädret tillåter någon timme innan avfärd. :)

Uppvärmare = Grogga Diesel med mäsk? Gäller att grunda ordentligt! :)

Publicerat

För de som är sugna kan vi ta en uppvärmare på min altan om vädret tillåter någon timme innan avfärd. :(

Gillar banjo men jag har bara 5 fingrar på varje hand så det går inte spela, måste nog förvarna kommunfullmäktige om denna invasion

Uppvärmare = Grogga Diesel med mäsk? Gäller att grunda ordentligt! :)

Nu snackar vi förfest :)

Publicerat
  • Författare
3:e Juli på o´connor´s

Där var det bra käk sist jag var där, trevligt ställe med öl sorter för alla och hyfsat vin sortiment om jag minns rätt, andra förslag och skriv upp er i anmälningslistan nedan. Sista dag för anmälan 28:e juni.

1. Pertan

2.F.Waxin Återbud pga arg fru!!!!!(skall tydligen vara i Rättvik då :rolleyes: )

3. Qvarnhill

4.

14:e Augusti på o´connor´s eller förslag

1. Pertan

2. Outdoorsman

3. Mickel

4. Jansson67

5. Waxin ( eftersom jag inte gör bort mig första ggr) :)

6. Strömming

7. macwest

8. johka

9.Hillebola

10. srorviltsjägaren

11.Andax

12.

Publicerat

Arga fruar är inte att leka med! :rolleyes:

Publicerat
  • Författare
Arga fruar är inte att leka med! :rolleyes:

Nej verkligen inte. Problemet är att tydligen var jag som bestämt att vi ska bort då.

Publicerat
Nej verkligen inte. Problemet är att tydligen var jag som bestämt att vi ska bort då.

:rolleyes::):)

Publicerat

3:e Juli på o´connor´s

Där var det bra käk sist jag var där, trevligt ställe med öl sorter för alla och hyfsat vin sortiment om jag minns rätt, andra förslag och skriv upp er i anmälningslistan nedan. Sista dag för anmälan 28:e juni.

1. Pertan

2.F.Waxin Återbud pga arg fru!!!!!(skall tydligen vara i Rättvik då )

3. Qvarnhill - Lite magert med deltagare så jag hoppar av, hoppas ni får skoj 14/8!

4.

Publicerat
Uppvärmare = Grogga Diesel med mäsk? Gäller att grunda ordentligt! :D

Eftersom du, Hillebola,Johka och co är minderåriga får ni varsin Pommac framför teven medans Jansson,Andax och jag tar oss varsin Ardbeg i solen på altanen. :rolleyes::D

Publicerat
Eftersom du, Hillebola,Johka och co är minderåriga får ni varsin Pommac framför teven medans Jansson,Andax och jag tar oss varsin Ardbeg i solen på altanen. B):D

Jag e också minderårig.. får jag också pommac -_- Gratis pommac e inte att leka med ;)

Publicerat
Eftersom du, Hillebola,Johka och co är minderåriga får ni varsin Pommac framför teven medans Jansson,Andax och jag tar oss varsin Ardbeg i solen på altanen. B)-_-

Sicket påhopp! Bara för att vi fortfarande orkar smyga oss på våra bockar ;) Ordspråket "Det man inte har i huvudet får man ha i benen" har i Tierp ändrats till "Har man det inte det i benen får man köpa LTR" :D;)

• 1 month later...
Publicerat
  • Författare

Bump!!!!

Hur ser det ut? Finns det fortfarande något intresse för att ta en öl och snacka jakt den 14 Aug.

Publicerat

Jag får tyvärr lämna återbud då arbetet måste gå i första hand. Spannmålen mognar, andraskörden av gräset är på g och jag håller på att ta grus ur åsen så med andra ord har jag häcken full. Sen har jag faktiskt tänkt haft några dagars semester inkl bockjakt nästa vecka så då lär man ligga i före. Hoppas ni får trevligt iaf! :(

Publicerat

Tyvärr måste jag också lämna ett sent återbud till fredagens "öl o ljugar"-kväll.

Plikten framför nöjen.... :D

/markus

Publicerat

Kastar inte in handduken riktigt än... men viftar med den. Barnkalas med tema Wild Kids i helgen kommer kräva en del planering och röjning...

Publicerat
  • Författare
Kastar inte in handduken riktigt än... men viftar med den. Barnkalas med tema Wild Kids i helgen kommer kräva en del planering och röjning...

Samma här, för trotts att jag aviserade detta hemma för länge sedan har min fru gjort upp planer för mig, Skall skjutsa barn och äta någon form av middag hos min svåger i Harbo så jag hinner inte riktigt.

Publicerat
Samma här, för trotts att jag aviserade detta hemma för länge sedan har min fru gjort upp planer för mig, Skall skjutsa barn och äta någon form av middag hos min svåger i Harbo så jag hinner inte riktigt.

Usch vad ni är kärringstyrda! :)^_^

Publicerat
  • Författare
Usch vad ni är kärringstyrda! :)^_^

Jag vetpost-3313-1250095850_thumb.jpg

post-3313-1250095796_thumb.jpg

Publicerat

jaha...

jag lär oxå tacka nej, får gäster på middag.

lägger in en bild på en toffel, då ratten man e dtyrd med är upptagen....

mvh

post-907-1250096506_thumb.jpg