Publicerat April 5, 20215 yr 12 hours ago Dahla sa: Påsk... inspirerad av hur romarna spikade upp Jesus Josefsson? Du menar dåliga snickarn?
Publicerat April 5, 20215 yr 1 hour ago culot sa: Ja det är ” trailerbåten” bra att ha innan den stora kommer i Har haft en 530 med 90 Hk Mercury raksexa. Dom går fint i sjön.
Publicerat April 5, 20215 yr 1 hour ago Mulle mek sa: Har haft en 530 med 90 Hk Mercury raksexa. Dom går fint i sjön. Dom vill gärna överplana och det är svårt att få dom gå på ” lätten ” har en 130 yama 2-T på och har testat massa propar , ev åker en manuell 3” lift på för lite setbak.
Publicerat April 5, 20215 yr 4 hours ago Hipshot sa: Påskspriten får konsekvenser I kombination med coronatristess kommer stordådiga idéer att födas
Publicerat April 5, 20215 yr 4 hours ago culot sa: Du menar dåliga snickarn? Vi riktiga snickare tar avstånd från möbelsnickaren
Publicerat April 5, 20215 yr På 2020-07-02 at 13:15 cazorp sa: Nja, andra strykningen var egentligen bara andra sidan, någon måtta med snobberier får det vara men nu är de klara och står och skäms på baksidan! ? Är det bara för det är Påsk som tanken "De 12 Lärjungarna Goes Gloryhole" flög genom skallen ? ?
Publicerat April 13, 20215 yr Något av intresse för er som har skarvproblem? Sportfiskarna har haft ett webinarium om skarv som visar allvarlig situation. https://www.sportfiskarna.se/Om-oss/Aktuellt/ArticleID/12241/Webinarium-om-skarv-visar-på-allvarlig-situation
Publicerat Maj 9, 20214 yr Skarvträck sedan i påskas när jag höll på att svetsa bulvanställning nu rena epoxin 😳
Publicerat Maj 10, 20214 yr Älvkarleby härom dagen , dom käkar lax så det rinner ur dom bokstavligen, Snacket går att dom käkar 0.5 kg fisk om dagen , vad uppskattar ni fisken på bilden längst ner väger ?? från EN skarv !
Publicerat Maj 17, 20214 yr På 2021-05-09 at 11:14 culot sa: Skarvträck sedan i påskas när jag höll på att svetsa bulvanställning nu rena epoxin 😳 Var ute i helgen och det var oförändrat trots rejält med regn, bildar äckeldjuren epoxi i kistan ?? Den här bilden togs i påskas och i går var det 16 maj
Publicerat Augusti 1, 20214 yr Detta är en populär post. Idag börjar Skarvjakten 😜😜 och jag har semester i Skärgårn 😎
Publicerat Augusti 1, 20214 yr Detta är en populär post. 22 st för mig i dag , 12 för det andra gänget 😎
Publicerat Augusti 2, 20214 yr Mest singel fågel och jag satsade hellre på ett bombsäkert skott än att kanske 3 stycken skulle gå ner i vättarna. Ett par gånger så vände 2 tillbaka när en av trion fälldes och det resulterade i att jag knäppte de andra åxå … ALLA fåglar rapporterades, och jag hoppas innerligt att vi uppnår max så kvoten kan höjas
Publicerat Augusti 2, 20214 yr Är ute i st Annas skärgård på jobb och det är något fruktansvärt mycket skarv här. De flyger i stora flog.
Publicerat Augusti 2, 20214 yr Det var inga stora flog igår, när de kommer så är det lättare att skjuta dubble eller trippel ..
Publicerat Augusti 2, 20214 yr 3 hours ago Maxb sa: Är ute i st Annas skärgård på jobb och det är något fruktansvärt mycket skarv här. De flyger i stora flog. Jobbar du som boj eller ankare?
Publicerat Augusti 10, 20214 yr Vilken rensning runt Dalarö dom gjorde idag 130 st på 4 man så ut på balkongen och applådera ,
Publicerat Augusti 10, 20214 yr Detta är en populär post. I helgen är det skarvsmällen på Åland. Förra året sköts över 900, i år ser det sämre ut med skarv, men vi satsar på över 1000.
Publicerat Augusti 11, 20214 yr 22 hours ago culot sa: Själv har jag skjutit 9 hos mig och polarn kobben en bit bort 2 Det slutade på 10 st och 3 för polaren igår , men kungarna i Dalis hamnade på 134 till slut
Publicerat Augusti 12, 20214 yr Bådar gott, körde fiskeguidning i helgen, såg några hundra i området. Snapchat-1139031988.mp4
Publicerat Augusti 12, 20214 yr Detta är en populär post. Jag gjorde vettar nydesignade x 3 by culot 😎