Publicerat Augusti 11, 200917 yr Författare lite revenge från alla finnesiering Haha, helt rätt =) Låt bli niiiven bara
Publicerat Augusti 11, 200917 yr Haha, helt rätt =) Låt bli niiiven bara *Radium smackar kapten skrot runt med en stor möglig duva*
Publicerat Augusti 11, 200917 yr Haha, helt rätt =) Låt bli niiiven bara Inte sära... bara risspaa!..
Publicerat Augusti 13, 200917 yr Kom på en sak! Detta hade jag redan tränat in men glömt bort Du behöver inte öppna hällpipen helt för att hälla ur kaffe. Tryck ned den till hälften, häll ur den lilla springa som bildats och släpp försiktigt tillbaka - vips - en ljudlös termos. Sen är det bara att vänta på bocken (som lär väl lysa med sin frånvaro på hea om det är där du ska va... )
Publicerat Augusti 13, 200917 yr Författare Kom på en sak! Detta hade jag redan tränat in men glömt bort Du behöver inte öppna hällpipen helt för att hälla ur kaffe. Tryck ned den till hälften, häll ur den lilla springa som bildats och släpp försiktigt tillbaka - vips - en ljudlös termos. Sen är det bara att vänta på bocken (som lär väl lysa med sin frånvaro på hea om det är där du ska va... ) Näee.. jag sviker hea i år.. Finns inga rådjur där.. Och skulle det finnas nån enstaka bock som har oturen att visa sig just då, så vill jag ju såklart inte skjuta den Det blir tôrpet i år =) Du med?
Publicerat Augusti 15, 200917 yr Näee.. jag sviker hea i år.. Finns inga rådjur där.. Och skulle det finnas nån enstaka bock som har oturen att visa sig just då, så vill jag ju såklart inte skjuta den Det blir tôrpet i år =) Du med? Näj, hade tänkt tôrpet först men det var så stort intresse från målgruppen (nya jägare, ungdomar och kvinnor) så som funktionär smyger jag hemma istället. Skulle visst bli lite 'grävvling'-gräv också hörde jag.