Publicerat Augusti 15, 200916 yr Usch va trist. Hemskt är det rakt igenom att de lever så korta liv våra fyrbenta jaktkompisar... Hon fick iaf bo hos er och jaga så hon hade ett bra liv. *Kramar*
Publicerat September 17, 200916 yr Jättetrist, och samtidigt en viktig del i ditt liv. Man vänjer sig aldrig vid att ta bort sina vänner; tvärtom tycker jag att det blir värre med åren. Tänker på er...
Publicerat Oktober 1, 200916 yr Beklagar verkligen sorgen... Riktigt fint skrivet. Inte ofta jag får en tår i ögat.
Publicerat Oktober 1, 200916 yr Mycket tråkigt men ett modigt och riktigt beslut som ingen av oss vill ta men ändå måste.
Publicerat Oktober 2, 200916 yr Det är alltid jobbigt när det är dags, men tyvärr ofrånkommligt. vi som varit där själva vet hur det känns. Och jag känner stor respekt över att du avslutade det själv. Vi sörjer med dig och din familj. framförallt de gånger Wilda ev frågar om Ella, dessa frågor ar lätta men jobbiga.
Publicerat Oktober 2, 200916 yr Oj så jobbig läsning , och det måste ju vara oändligt värre för er. Beklagar sorgen.
Publicerat Maj 11, 201015 yr Det var fint skrivet. Ella var en mycket speciell hund som verkligen gjorde intryck på mig. Hälsningar, Martin