Publicerat Juli 10, 200917 yr Köpte en sådan idag på lunchen. Verkar rätt bra. Någon som provat den? Nån länk?
Publicerat Juli 10, 200917 yr Nej, men har något liknande en Silva LX och tycker den räcker till. Lätt och smidig. Komplettera detta med en lampa på automaten vid eftersöken. \mats
Publicerat Juli 10, 200917 yr Författare Hittade ingen bättre sida. Är tydligen så ny. http://www.led-lenser.cz/
Publicerat Juli 11, 200917 yr http://www.proffslampor.se/ledlenserh7r-p-1088.html För oss som inte begriper tjeckiska .
Publicerat Juli 13, 200917 yr Författare Vad fick du betala för den? Tror den kostar 690 ut. Men har ju inte gett det.
Publicerat Juli 13, 200917 yr Författare http://www.proffslampor.se/ledlenserh7r-p-1088.htmlFör oss som inte begriper tjeckiska . Tack! Du kan ju gissa vem jag köpte den av.
Publicerat Augusti 18, 200917 yr Författare Kan ju säga att jag är mycket nöjd med lampan. Både lätt och väldigt bra ljus i förhållande till storlek.
Publicerat Augusti 18, 200917 yr Vad hette pannlampan du hade när du var hos mig? Blev sugen på en sådan, bra ljus kägla och ledljus för oss halvblinda. /Lasse
Publicerat Augusti 18, 200917 yr Författare Vad hette pannlampan du hade när du var hos mig?Blev sugen på en sådan, bra ljus kägla och ledljus för oss halvblinda. /Lasse Är den tråden handlat om. Led lenser H7R. Jo den funkar jävligt bra.
Publicerat Augusti 18, 200917 yr Är den tråden handlat om. Led lenser H7R. Jo den funkar jävligt bra. upps fick för mig att det var din handhållna /Lasse
Publicerat Augusti 18, 200917 yr Har sålt den lampan i ett år nu och har även en själv. Måste säga att den ligger helt klart i toppen när det kommer till ljus kontra storlek. Har även en Led Lencer T7 som är bland det grymaste jag provat, en liten smidig och stryktlig ficklampa. Spöar Maglite med hästlängder Mvh Daniel
Publicerat Augusti 19, 200917 yr Författare Har nu hittat en svaghet med pannlampan. Vredet till "dimmern" är svagt. Mitt gick av igår. är bara en tunnplastbit.
Publicerat Augusti 19, 200917 yr Den delen har jag aldrig haft några reklamationer på men problemet som brukar bli är att när du ändrar vinkeln på ljuset uppåt eller ner för mycket så slits den lilla plastbiten som hller kvar vinkeln du valt så mycket att lampan bara "pekar" neråt. Men den delen ska vara förstärkt i den nya produktionen. Men du borde få en ny lampa om du lämnar in den Mvh Daniel
Publicerat Augusti 19, 200917 yr Författare Den delen har jag aldrig haft några reklamationer på men problemet som brukar bli är att när du ändrar vinkeln påljuset uppåt eller ner för mycket så slits den lilla plastbiten som hller kvar vinkeln du valt så mycket att lampan bara "pekar" neråt. Men den delen ska vara förstärkt i den nya produktionen. Men du borde få en ny lampa om du lämnar in den Mvh Daniel Ska kolla det.
Publicerat Augusti 23, 200917 yr Fasen jag går i tankarna att skaffa en Silva 480 testade den under en grävlingjakt under veckan och tyckte inte den var så klumpig....bra ljus var det också.
Publicerat Augusti 23, 200917 yr Ja den har ju starkare ljus men ja tycker att batteri tiden är allt för kort på den. Ett måste är ju att ha med ett stort extra batteri. Så jag föredrar nog en kombo med Led Lencer H7 när man vill ha händerna fria och T7 när jag går omkring och söker. Mvh
Publicerat September 13, 201015 yr Lyfter tråden igen. Några fler som testat denna eller andra modeller ?
Publicerat September 13, 201015 yr Bra tips ! Men nu till nästa fråga då: H7 eller H7R ? R én verkar bättre, fast den är billigare !? Har jag missat nått?
Publicerat September 13, 201015 yr Bra tips !Men nu till nästa fråga då: H7 eller H7R ? R én verkar bättre, fast den är billigare !? Har jag missat nått? Ja det fattar inte jag heller. Själv så har jag blivit lite anti mot uppladningsbara grejor. För eller senare så pajjar batteret och då är det kört för ett nytt orginal batteri är svindyrt! Men står det inte att det går att använda vanliga batterier även i R modellen?
Publicerat September 13, 201015 yr Författare Lyfter tråden igen.Några fler som testat denna eller andra modeller ? Jag och kompisen har haft våra i ett år nu och båda är skitnöjda. Och ingen kan väl säga att jag inte testat den. Jagar ju nästan mer på natten än på dagen.
Publicerat September 13, 201015 yr Jag och kompisen har haft våra i ett år nu och båda är skitnöjda. Och ingen kan väl säga att jag inte testat den. Jagar ju nästan mer på natten än på dagen. Okej ! Antar att det är H7R du har. Funkar det bra med de "vanliga" batterierna ? eller är det bättre med de uppladdningsbara ? Vad skulle du välja för pannlampa i dag om du skulle köpa ny ?
Publicerat September 13, 201015 yr Författare Ja det fattar inte jag heller. Själv så har jag blivit lite anti mot uppladningsbara grejor. För eller senare så pajjar batteret och då är det kört för ett nytt orginal batteri är svindyrt! Men står det inte att det går att använda vanliga batterier även i R modellen? Det sitter laddbara 1,5v AAA i den men går att använda vanliga alkaliska. Märks ingen skillnad på ljuset.