Publicerat September 13, 201015 yr http://www.conrad.se/?ws_tp1=nl&ref=ne...;article=575694Tips! Efter ett helvetes bök med säker E-handel och tjafs så har jag äntligen beställt.. Läste någonstans om gnäll ang leveranstider, hoppas det inte stämmer.. Mvh!
Publicerat September 13, 201015 yr Är skitnöjd med min. Bästa pannlampan jag hållt i när man väger in allt.
Publicerat September 14, 201015 yr Efter ett helvetes bök med säker E-handel och tjafs så har jag äntligen beställt.. Läste någonstans om gnäll ang leveranstider, hoppas det inte stämmer..Mvh! Jag har handlat där ngn gång tidigare o det funkade! Levtiderna var väl sådär, men prylarna kom!
Publicerat September 20, 201015 yr Jag har handlat där ngn gång tidigare o det funkade! Levtiderna var väl sådär, men prylarna kom! 7-10 dagar.. hur jävla svårt kan det vara?? Less Swedol hade varit bättre! Mvh!
Publicerat September 20, 201015 yr Författare 7-10 dagar.. hur jävla svårt kan det vara?? Less Swedol hade varit bättre! Mvh! Jobbigt att sitta där i mörkret och vänta.
Publicerat September 20, 201015 yr Han ser inget iaf, håret hänger ju för ögonen hela tiden. Jag ska hämta en utmanare till H7 ikväll
Publicerat September 20, 201015 yr Jag har köpt denna: http://z-aim.com/visa_produkt.asp?t=Pannla...101〈=sv Nöjd så här långt, mycket bra lyse som man kan reglera vart efter behovet uppstår.. //Pikehunter
Publicerat September 23, 201015 yr Han ser inget iaf, håret hänger ju för ögonen hela tiden.Jag ska hämta en utmanare till H7 ikväll Den funkade juh grymt bra! Riktigt imponerad av hur fokuserad käglan kunde bli!
Publicerat September 23, 201015 yr Den funkade juh grymt bra! Riktigt imponerad av hur fokuserad käglan kunde bli! Ja den är lite störd Bra skit för 400 spänn helt klart
Publicerat September 23, 201015 yr Jobbigt att sitta där i mörkret och vänta. Åkte runt i en havsvik i förrgår och plockade änder på vattnet i mörkret.. maglite och en fjollig pannlampa från Varta till hjälp. Hade underlättat betydligt med bättre fräs i pannlampan! Nu kom den iaf igår till postutlämningsstället, ska hämta idag. Han ser inget iaf, håret hänger ju för ögonen hela tiden. Då har vi ngt gemensamt, skillnaden är att jag har en tofs som håller håret i styr, fixar du att sätta upp tofs i dina buskiga ögonbryn?? Mvh!
Publicerat September 23, 201015 yr Då har vi ngt gemensamt, skillnaden är att jag har en tofs som håller håret i styr, fixar du att sätta upp tofs i dina buskiga ögonbryn?? Mvh! Dom viker jag bakåt och klämmer fast med kepan
Publicerat September 24, 201015 yr Ok provkörde pannlampan igår.. Wow! Riktigt trevlig tingest utan minsta tvekan. Så nöjd. Lekt lite med den här handhållna lampan som jag köpte av Marcus här.. ska den ha tre effektlägen? Led Lenser T7.. tror jag hittat två typ.. Hur som, bra fräs. Pannlampan är klart starkare än den handhållna dock eller har jag missat ngt? Har iofs inte testat den handhållna riktigt nattetid men jämfört med pannlampan och då är pannlampan bättre. Mvh!
Publicerat September 24, 201015 yr på min p7:a så är det tredje läget när man håller in knappen hela tiden, knappt någon skillnad med det stod att den lös med 120%...hur den nu kan göra det... Visst är dom roliga, grymt nöjd med både pannlampan och ficklampan :P
Publicerat September 24, 201015 yr Har skaffat mig den handhållna nu och den är ju riktigt bra ! Ljuset blir riktigt vitt å ljust inte gult som andra lampors ljus. Tänkte ha den under pipan. Och som Hippshot säger, så har jag läst att pannlampan ska va starkare så får nog bli en sån oxå. Sen har jag så att jag klarar alla mina jakt/eftersök ivf. Men har jag fel eller minns jag inte rätt bara! Länken Max la ut visade väll att H7R kostade 499kr,dvs billigare än H7 , så jag tänkte handla en men ett par dagar senare kostade den 699kr. Blev den höjd eller minns jag bara fel !??
Publicerat December 12, 201114 yr Lyfter en gammal tråd så får vi se.. Köpte ju en Led Lenser H7R men fick ngt jävla glapp i den här om dagen. Tydligen något fel som var vanlgit, kompisen har konsumerat hur många såna här lampor som helst och han torskar alltid på samma fel. Infästningen av sladden in till batteriet tjorvar. Surrat lite med Led Lenser via Facebook och fått beskedet att detta nu ska vara åtgärdat och att de nya H7R ska vara dels upphottade och dels mer driftsäkra. Nu inställer sig då frågan, vart köper man dem? Kollade Swedol men där fanns inga och jag anar att de äldre säljs ut billigt där och är rätt säker på att de dessutom saknar garanti. Ska kolla den här Conrad.se men det är lite knepigt, vill ju vara säker på att man får tag på nya versionen..?! Mvh!