Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Pannlampa

Featured Replies

Publicerat

Är skitnöjd med min. Bästa pannlampan jag hållt i när man väger in allt.

Publicerat
Efter ett helvetes bök med säker E-handel och tjafs så har jag äntligen beställt.. Läste någonstans om gnäll ang leveranstider, hoppas det inte stämmer..

Mvh!

Jag har handlat där ngn gång tidigare o det funkade! Levtiderna var väl sådär, men prylarna kom!

Publicerat
Jag har handlat där ngn gång tidigare o det funkade! Levtiderna var väl sådär, men prylarna kom!

7-10 dagar.. hur jävla svårt kan det vara?? Less :D

Swedol hade varit bättre!

Mvh!

Publicerat
  • Författare
7-10 dagar.. hur jävla svårt kan det vara?? Less :D

Swedol hade varit bättre!

Mvh!

Jobbigt att sitta där i mörkret och vänta. :D

Publicerat

Han ser inget iaf, håret hänger ju för ögonen hela tiden.

Jag ska hämta en utmanare till H7 ikväll B)

Publicerat

Jag ska hämta en utmanare till H7 ikväll :lol:

Den funkade juh grymt bra! Riktigt imponerad av hur fokuserad käglan kunde bli!

Publicerat
Den funkade juh grymt bra! Riktigt imponerad av hur fokuserad käglan kunde bli!

Ja den är lite störd ;) Bra skit för 400 spänn helt klart :lol:

Publicerat
Jobbigt att sitta där i mörkret och vänta. :lol:

Åkte runt i en havsvik i förrgår och plockade änder på vattnet i mörkret.. maglite och en fjollig pannlampa från Varta till hjälp. Hade underlättat betydligt med bättre fräs i pannlampan! Nu kom den iaf igår till postutlämningsstället, ska hämta idag.

Då har vi ngt gemensamt, skillnaden är att jag har en tofs som håller håret i styr, fixar du att sätta upp tofs i dina buskiga ögonbryn??

:)

Mvh!

Publicerat
Då har vi ngt gemensamt, skillnaden är att jag har en tofs som håller håret i styr, fixar du att sätta upp tofs i dina buskiga ögonbryn??

:)

Mvh!

Dom viker jag bakåt och klämmer fast med kepan :lol:

Publicerat

Ok provkörde pannlampan igår.. Wow! Riktigt trevlig tingest utan minsta tvekan. Så nöjd. Lekt lite med den här handhållna lampan som jag köpte av Marcus här.. ska den ha tre effektlägen? Led Lenser T7.. tror jag hittat två typ..

Hur som, bra fräs. Pannlampan är klart starkare än den handhållna dock eller har jag missat ngt? Har iofs inte testat den handhållna riktigt nattetid men jämfört med pannlampan och då är pannlampan bättre.

Mvh!

Publicerat

på min p7:a så är det tredje läget när man håller in knappen hela tiden, knappt någon skillnad med det stod att den lös med 120%...hur den nu kan göra det...

Visst är dom roliga, grymt nöjd med både pannlampan och ficklampan :P :P

Publicerat

Har skaffat mig den handhållna nu och den är ju riktigt bra ! Ljuset blir riktigt vitt å ljust inte gult som andra lampors ljus.

Tänkte ha den under pipan.

Och som Hippshot säger, så har jag läst att pannlampan ska va starkare så får nog bli en sån oxå.

Sen har jag så att jag klarar alla mina jakt/eftersök ivf.

Men har jag fel eller minns jag inte rätt bara!

Länken Max la ut visade väll att H7R kostade 499kr,dvs billigare än H7 , så jag tänkte handla en men ett par dagar senare kostade den 699kr. Blev den höjd eller minns jag bara fel !??

• 1 year later...
Publicerat

Lyfter en gammal tråd så får vi se..

Köpte ju en Led Lenser H7R men fick ngt jävla glapp i den här om dagen. Tydligen något fel som var vanlgit, kompisen har konsumerat hur många såna här lampor som helst och han torskar alltid på samma fel. Infästningen av sladden in till batteriet tjorvar.

Surrat lite med Led Lenser via Facebook och fått beskedet att detta nu ska vara åtgärdat och att de nya H7R ska vara dels upphottade och dels mer driftsäkra. Nu inställer sig då frågan, vart köper man dem? Kollade Swedol men där fanns inga och jag anar att de äldre säljs ut billigt där och är rätt säker på att de dessutom saknar garanti.

Ska kolla den här Conrad.se men det är lite knepigt, vill ju vara säker på att man får tag på nya versionen..?!

Mvh!