Publicerat Juli 18, 200917 yr vi har 7 aktiva jakthundar + två som ska jagas in nu i höst. En har inte pejl.. Och det har inget att göra med att han inte jagar direkt.
Publicerat Juli 18, 200917 yr Och det har inget att göra med att han inte jagar direkt.Nä, men det förstår du väl att det inte var det jag menade? Själv använder jag pejlen bara utifall något skulle hända....
Publicerat Juli 18, 200917 yr Författare jag ser inget onödigt med att ha en pejl på hunn. Ligger den halvt ihjälkörd på en väg så är de klart man vill hitta den. Bryter den ett ben eller två så är de ju klart man vill hitta den. Finns inget så idiotiskt som att säga "det har och kommer aldrig hända mig och min hund" Då är man ute på djupt, vädligt djupt vatten.
Publicerat Juli 18, 200917 yr Finns inget så idiotiskt som att säga "det har och kommer aldrig hända mig och min hund" Då är man ute på djupt, vädligt djupt vatten. Vilken tur att jag inte sagt så då, om än jag är väldigt simkunnig
Publicerat Juli 18, 200917 yr Författare Vilken tur att jag inte sagt så då, om än jag är väldigt simkunnig helt klart
Publicerat Juli 18, 200917 yr Att påstå att pejl är ett måste visar hur duktiga vi är att göra oss beroende av tekniska nymodigheter
Publicerat Juli 18, 200917 yr Att påstå att pejl är ett måste visar hur duktiga vi är att göra oss beroende av tekniska nymodigheter Jo, det gick ju lika bra att jaga älg med jämthund innan pejlens tid Ofta har jämtarna och de drivande den på, men att springa och kika på den i parti och minut? nej tack