Publicerat Augusti 31, 200916 yr Deltog i några tävlingar på mässan bla. en där det gällde att känna igen 7 afrikanska djur. Måste jag bara tyckte jag. Dom ringde precis nu och jag vann. Alla rätt!!!!!!! 10 000 i fällavgifter om jag reser med dom + ett växthus!!!!!!!!!!
Publicerat Augusti 31, 200916 yr Författare Deltog i några tävlingar på mässan bla. en där det gällde att känna igen 7 afrikanska djur. Måste jag bara tyckte jag.Dom ringde precis nu och jag vann. Alla rätt!!!!!!! 10 000 i fällavgifter om jag reser med dom + ett växthus!!!!!!!!!! Grattis!
Publicerat Augusti 31, 200916 yr Deltog i några tävlingar på mässan bla. en där det gällde att känna igen 7 afrikanska djur. Måste jag bara tyckte jag.Dom ringde precis nu och jag vann. Alla rätt!!!!!!! 10 000 i fällavgifter om jag reser med dom + ett växthus!!!!!!!!!! Grattis! Men resan är ju inte direkt gratis... Fråga om de inte kan bjuda på hela kalaset om du avstår växthuset?
Publicerat September 1, 200916 yr Snyggt jobbat Tore. Jag var på mässan under söndagen. Började söndagen med en kaninjakt i gryningen och sedan mässan. Kompisen å jag var rätt slitna efter helgens jakter så vi gick direkt för att kolla om det fanns nått skytte. Och det fanns det ju. Sköt 14 på dubble skyttet och hade då dagens bästa. De sa att det förmodligen skulle bli final kl 16. Skit tänkte vi som var trötta å ville hem. Blev ingen final för det var en som sköt 15. Men trevligt ändå. Under tiden vi vänta så försökte vi klura ut nån mer tävling. Vi hitta det där älgbaneskytte på monitor som passa min kompis perfekt, så han vann efter final ett Trijikonkikarsikte för 13.000! Trevlig mässa,vi köpte lite bra grejjer bla kängor och en komplett foderspridare Och sen blir man ju nästan sugen på att flytta till Skåne,vilka fantastiska möjligheter det finns där i otroligt viltrika marker. Mvh
Publicerat September 1, 200916 yr Och sen blir man ju nästan sugen på att flytta till Skåne,vilka fantastiska möjligheter det finns där i otroligt viltrika marker.Mvh ..nu blir du allt kvar på ön...
Publicerat September 1, 200916 yr ..nu blir du allt kvar på ön... Du kan vara helt lugn,,om jag nu inte får tag på nån storgodsdotter förståss Försökte ringa dig föresten,du svara inte ,är det inge jakt i dig? Ons el tors kan vi sätta oss på räv/rå om du vill