Publicerat Augusti 29, 200916 yr Kan inte se bilderna kommer bara upp en sida där man kan ladda upp bilder Mvh...
Publicerat Augusti 29, 200916 yr Författare Ser man på där vart dom ju!man tackar Jaha ja påminner ju om den som sitter på min tillkommande fast utan kardborreband och nån svart smörja som den var ingnodd med, dock så är det inget urtag för magasinsbotten på min finns det variationer på M70 kanske ?
Publicerat Augusti 29, 200916 yr Jo det finns både med och utan magasinbotten, precis som på Remington.
Publicerat Augusti 29, 200916 yr Författare Jo det finns både med och utan magasinbotten, precis som på Remington. Ok då passar den inte till min det var lite synd ser riktigt fin ut
Publicerat Augusti 29, 200916 yr Ok då passar den inte till min det var lite synd ser riktigt fin ut Kan skicka med en ledad botten med lite skammad varbygel ena örat är borta men inget som märks. det är den främre skruven som man får offra. Men funkar på 2 åxå, har haft så på 375:an utan bekymmer.