Publicerat Oktober 28, 200916 yr Ett fint rådjurs horn till så har du en skit fin formation Jo jag vet men dealen med Frugan är att jag endast får sätta upp horn som är större än de som redan finns där. Det blir inte det lättaste.
Publicerat Oktober 29, 200916 yr Fin, skjuten i sverige? Jag den är skjuten på gränsen mellan östergötland och sörmland.
Publicerat Oktober 29, 200916 yr Örjan, troféer köpta på tradera gills inte Båda bockarna är skjutna i Sotter och Dovhjorten på Vibyholm (Ripsa).
Publicerat Oktober 29, 200916 yr Grattulerar till de som har fällt de fina hjortarna. Synd bara att man inte själv har sådana på marken. Men de är inte långtborta, om ett par år så kanske.
Publicerat November 24, 200916 yr Perkele- gratulerar skytten med mössan i handen på fint manér. /Christian
Publicerat November 24, 200916 yr lägger väll upp en bild på farsan två dovisar Redigerad November 24, 200916 yr med mattiasdahlstrom
Publicerat November 24, 200916 yr Grattis alla skyttar! Suger att det bara finns rådjur och lite älg på fasta Åland. Man blir ju fasligt sugen på dov och kron efter dessa bilder. Men finns mårdhund och säl om nån vill byta jakt...
Publicerat November 24, 200916 yr Ärthjärna...Lägg den under Hjortjakten istället haha ja jag vet det vart fel xD