Publicerat September 26, 200916 yr håller på micklar med en ny hemsida vars tänkte lägga stor del till gryt jakt. istället för framställa sig själv till nått man ej är så är en grythunds lista ganska vettigt att ha, idag fick jag igen ett samtal av en kompis på via forumet om att det behövdes hundar,och hade jag inte varit 100 mil bort så hade jag åkt direkt. men nu istället tycker jag att ni ska skriva in ett mail åt mig på nest_one@hotmail.com för kunna få tillgång till mera jakt..och skriv inte in er om ni tänkt dricka rose vin lördagar,,utan se det som ett kontakt nät som ger mera jakt samt chansen träffa kompisar som ni kan trängas med i gryten vi kommer göra så att man inte ser detta hur som helst utan endast via en kod man får tillgång till surfa in på mobilen/datan och ta hem nummer till närmaste grytjägaren vi ligger på 20 hundar redan och skriv in så det blir lika vattentät som säkerheten säkerhets depon på västberga alle mera om sidan utan avslöja för mycket kommer den vara i häst väg emot andra sidor //backvis med grävling
Publicerat September 27, 200916 yr Författare bara maila in namn och nummer som ett 10 tal redan gjort..
Publicerat September 27, 200916 yr Författare 16 talet finns på listan och den som finns mest söder ut är i hudiksvall..så kamma till er skriv in..vi söker även inlands folk i norrland/norrbotten så castro1 och co skriv in era nummer och vad era hundar bör förväntas göra i gryten.... räknas finns upp vid vinterns intåg
Publicerat September 27, 200916 yr 16 talet finns på listan och den som finns mest söder ut är i hudiksvall..så kamma till er skriv in..vi söker även inlands folk i norrland/norrbotten så castro1 och co skriv in era nummer och vad era hundar bör förväntas göra i gryten....räknas finns upp vid vinterns intåg Nu finns de 17 på listan
Publicerat September 27, 200916 yr Författare jo och 20 ramlade just in Norrland kommer ej finnas en plätt kvar för en stackars grävling misstänker jag redan 21 nu
Publicerat September 28, 200916 yr Författare ja nu är det igång massor av grytjägare från ystad i söder till mig i norr kanon kula kul..tror detta kan bli bra bara vi får övriga jägare att hitta oss,nu blir det lättare och förhoppningsvis mera jakt åt oss alla samt kanske nya bekanta! vi har även foxhound´s utförliga "min ras" att se framemot som jag tycker var bästa på länge att läsa,så nu börjar man kunna fylla sidorna,även så ligger jag ute efter få tag på en/flera som kommer kunna sälja pejlar billigare till oss och vi får se hur det blir...reservdelar kommer även försökas ordna... självklart kommer stövare ha en roll i sidan då rävjakt utan stövare inte är sig lik,så vänta kunna läsa varför några riktiga storjägare valde sin hund ras.. vi kommer kanske ge många bra svar utan att en fråga ska ställas vilket är tanken att man ska bli nyfiken och vilja jaga i gryt efter man entrat sidan.... eller hitta en som jagar och komma och kika lite gryt..grytkartor är även en ide som ploppat upp...ja mycket ideer är det känns iaf kul som fan att göra detta när man fått så bra gehör! så vi börjar snart sätta upp sidan bara vi fått in hund raserna från och mer ska komma
Publicerat Oktober 13, 200916 yr ska du ha reda på grytjägare över hela sverige?=) eller hur menar du first clas låter jävligt intressant iaf=)
Publicerat Oktober 13, 200916 yr Författare ska du ha reda på grytjägare över hela sverige?=) eller hur menar du first clas låter jävligt intressant iaf=) alla vi har några från finland och norge men mesta dels sverige,så bara skicka iväg ett mail med dina uppgifter så blir du ett steg närmare jakt juh fler detso bättre ca 40 talet nu anmälda,,sidan kommer bara vi får in lite mera info om hundarna från ägarna som borde mailat tillbax redan
Publicerat Oktober 15, 200916 yr Författare ahh härligt!=) när är sidan klar då? blir intressant! jo det hoppas bli härligt vet ej när sidan blir klar,men vill ha den läsvärd redan vid start samt lite premiär nytt så hoppas innan jul,jag har lite saker på g för dom som sysslar med grytjakt typ bättre priser osv,sånt tar tid
Publicerat Oktober 18, 200916 yr Författare ahh förstår! blir nog riktigt najs! jepp vi får styra ihop en jakt så vi får en ännu mera brinnande själ i Åsele Alla bör komma med tips och så vad ni tycker saknas,jag tycker själv ingen sida kan bli fulländad men denna sida ska bli väldigt nära och hoppas att vi ej ska behöva uppdatera utan finnas runt 20 sidor snaskigt att läsa samt något repotage från avlånga landet samt att jag som är ute endel kommer kunna klämma på norrmänn samt finnar vad dom tycker och hur dom gör...kan nog bli rätt fint bara man sätter sig ner och får in lite skrivelser från några berörda personer
Publicerat Oktober 20, 200916 yr haha jodu! men jag brinner redan för rovdjursjakt! men med hund så å allt lyckas så kommer det brinna hårt:D det tycker jag låter lovande! synd du inte var i närheten FC en ringde å hade spårat en grävling in i ett gryt!
Publicerat Oktober 25, 200916 yr Författare Jag har satt i gång tjänsten kontakta en grytjägare på fc.dinstudio.se!! 2 jägare långt nere i landet har fått inbjudan till backvis med gryt
Publicerat Oktober 25, 200916 yr Jag har satt i gång tjänsten kontakta en grytjägare på fc.dinstudio.se!! 2 jägare långt nere i landet har fått inbjudan till backvis med gryt Ja man får nog vänta på samtal när man bor i fel ända av landet.....
Publicerat Oktober 25, 200916 yr Författare Ja man får nog vänta på samtal när man bor i fel ända av landet..... ja men snart börjar det dugga in åt Ginza var så säker kul iaf en hittat tjänsten hoppas den ger resultat och mer lär komma när alla klövvilt ligger ner packa i frysen. februari mars är juh månader som brukar tyda på mycket grytjakt i söder
Publicerat December 24, 200916 yr Författare Ligger sidan nere nu, funkar inte för mig den är inte riktigt upp än men snart,sista bitarna
Publicerat December 24, 200916 yr Författare Okej håller på med en trailer samt lite annat matnyttigt så det drar ut på tiden,,
Publicerat December 25, 200916 yr Författare nu ligger sidan uppe men efter nyår när man jagat av sig det värsta julmaten kommer den finnas i sin helhet Grytjakt
Publicerat December 25, 200916 yr Välkommen till en sida som kommer ängna sig åt Grytjakt främst och en del stövar jakt.Sidan vänder sig till så väl unga som gamla i gemet.hoppas sidan kommer räta ut frågetecken som ni kanske har om våran jakt.Vi har även ganska bra kontakt nät inom landet samt i Finland och Norge som vi kommer ge plats för. Vi kommer med repotage och tips på saker och hundar ge liten bild av vi andas. När jag säger vi är det främst en inte data kunnig och en data kunnig Norrbottnisk duo som ska tråkla oss fram. Ni kan förvänta er läsa om jakt tokiga grävare samt rävjägare riket runt. Maila även om ni har ett gryt som behöver få en terrier i,vi har en grythunds lista som med ystad i syd till mig i Gällivare i norr som gärna kommer.. Fröken har rättat
Publicerat December 25, 200916 yr Författare hehe ja stava är och kommer aldrig vara mitt starka signum nog kommer ni Hudiksbor ha en del av sidan bara ni ej vet av det ännu jag ska fixa den seriös först sen äre bara mata på!