Publicerat December 25, 200916 yr nu ligger sidan uppe men efter nyår när man jagat av sig det värsta julmaten kommer den finnas i sin helhetGrytjakt Är det bara startsidan som är tillgänglig, eller är det min data det är fel på?
Publicerat December 25, 200916 yr Författare nej jag har inte haft tid med att fixa den,den som finns är en sida över vad som kommer finnas
Publicerat Januari 19, 201016 yr Författare vi har nu iaf fått in 1% av tänkta infon på sidan,håll ut vi ska försöka snabba på och även hinna jaga under tiden tur vi är killar som kan göra 2saker samtidigt
Publicerat Januari 19, 201016 yr vi har nu iaf fått in 1% av tänkta infon på sidan,håll ut vi ska försöka snabba på och även hinna jaga under tiden tur vi är killar som kan göra 2saker samtidigt Ser bra ut
Publicerat Januari 19, 201016 yr Författare Tackar,vi kommer jobba mera på ha roliga jakter och bra bilder än ha sidan flashig sen kommer många från jaktsnack känna igen personer och hundar då det är 100% folk här ifrån som finns bakom sidan
Publicerat Januari 19, 201016 yr Tackar,vi kommer jobba mera på ha roliga jakter och bra bilder än ha sidan flashig sen kommer många från jaktsnack känna igen personer och hundar då det är 100% folk här ifrån som finns bakom sidan Blir nog fint det där, jobba/jaga på bara
Publicerat Januari 19, 201016 yr håller på micklar med en ny hemsida vars tänkte lägga stor del till gryt jakt.istället för framställa sig själv till nått man ej är så är en grythunds lista ganska vettigt att ha, idag fick jag igen ett samtal av en kompis på via forumet om att det behövdes hundar,och hade jag inte varit 100 mil bort så hade jag åkt direkt. men nu istället tycker jag att ni ska skriva in ett mail åt mig på nest_one@hotmail.com för kunna få tillgång till mera jakt..och skriv inte in er om ni tänkt dricka rose vin lördagar,,utan se det som ett kontakt nät som ger mera jakt samt chansen träffa kompisar som ni kan trängas med i gryten vi kommer göra så att man inte ser detta hur som helst utan endast via en kod man får tillgång till surfa in på mobilen/datan och ta hem nummer till närmaste grytjägaren vi ligger på 20 hundar redan och skriv in så det blir lika vattentät som säkerheten säkerhets depon på västberga alle mera om sidan utan avslöja för mycket kommer den vara i häst väg emot andra sidor //backvis med grävling applåder applåder
Publicerat Januari 27, 201016 yr Författare sidan börjar ta form och vi hoppas kunna hjälpa så många med få botanisera bland rävar och grävlingar... Nu börjar folk höra av sig om er hjälp så vi har nu fixat så ALLA får ett mail och lite synd är vi är mycket etablerade i Norrland men ofta finns jaktmöjligheterna söder över,så finns hungriga Norrlänningar som vill fara ner så är det bra,därför kommer varje förfrågan gå ut till alla.. vi kommer utveckla ideen mera och hoppas det kommer ge bra utdelning,och hoppas på bilder från lyckade besök www.grytjakt.com
Publicerat Januari 27, 201016 yr sidan börjar ta form och vi hoppas kunna hjälpa så många med få botanisera bland rävar och grävlingar...Nu börjar folk höra av sig om er hjälp så vi har nu fixat så ALLA får ett mail och lite synd är vi är mycket etablerade i Norrland men ofta finns jaktmöjligheterna söder över,så finns hungriga Norrlänningar som vill fara ner så är det bra,därför kommer varje förfrågan gå ut till alla.. vi kommer utveckla ideen mera och hoppas det kommer ge bra utdelning,och hoppas på bilder från lyckade besök www.grytjakt.com Hur är tanken med dem som är med på listan. Kommer alla att ha nån login där vi ser varandra? Jag känner själv att jag mailat in uppgifter men inte fåt nån info. /Micke
Publicerat Januari 27, 201016 yr Författare Hur är tanken med dem som är med på listan. Kommer alla att ha nån login där vi ser varandra? Jag känner själv att jag mailat in uppgifter men inte fåt nån info. /Micke innan var det närmaste som fick mailet från dom som ville ha hjälp,nu idag/kväll ska alla på listan få mailen,hjälp om tömma gryt,man får vidare utveckla det och inte sprida utgifterna om alla är väl tanken,men jag är i full jaktsäsong och inte riktigt satt mig ner och kunnat bränna av allt som kretsar i mitt 1kb minnens kort(huvud) tänkte maila alla och stämma av så ingen tycker det är dumt få massa inbjudningar viktiga är juh att det leveras så får vi se om hur det blir vidare.. själv skulle jag vilja ha en karta vars man kan klicka men vi får se som sagt jag kan inte med tekniken
Publicerat Mars 20, 201016 yr Författare finns lite nya bilder samt resultat av en och annan grytjakt samt lojakt på sidan under fliken jaktdagbok nu! sedan lite nyheter samt lite mera på g
Publicerat Mars 22, 201016 yr Kul att det händer lite med sidan! ..men hur kan det komma sig att det saknas text om Parson Russell Terrier.. *hrm*
Publicerat Mars 22, 201016 yr Författare Kul att det händer lite med sidan! ..men hur kan det komma sig att det saknas text om Parson Russell Terrier.. *hrm* jo jag hade gärna skrivit själv men med en hund är det så man ej får skriva utan helst ska haft mera kunskap om rasen,så det ska komma nått om alla raserna och parson ligger juh närmast hjärtat efter finnstövare så räkna med väl utfört.. har ni texter ni vill förmedla eran bild på jakten,hundarna och så skicka in då sidan inte är stängd på något sätt utan ska förmedla oss som gräver,passar och ängnar tiden åt jaga rävar,grävlingar och så mer kommer på sidan bara jakten tar slut och man hinner med..
Publicerat Maj 1, 201016 yr Hur går det med den här sidan? Finns det några grytjägare i mellansverige? Min TJT är inte optimal på grävling, hon vill slåss... Skulle verkligern vilja komma i kontakt med bra förliggare för skyddsjakt i Örebro...
Publicerat Maj 5, 201016 yr Jag kan gärna ställa upp med min och farsans borderterriers på denna listan. Hur går man tillväga?? /Fredde
Publicerat Maj 5, 201016 yr Författare vi har 40 st med nu och många bor i mellan sverige,om det räknas som sundsvall och ner till gävle ungefär sedan är det södra sverige nedan dalälven! Tjt lasse skicka mail till Nest_one@hotmail.com samma för fredde!
Publicerat Juli 30, 201114 yr Författare Lite nyheter från grytvärlden. Ny handenhet B&F Beskrivning * NY * B & F mottagarbox. Planerad och byggd för Terrierjobb. Testade alla förra säsongen. Militär spec hölje & gummiöverdrag. Nitrilgummi stöds elektronik för att förebygga stötskador. Noggranna höga VIS. nummer visas i fot eller meter. Mindre känsliga för störningar, exakt precision. Uppladdningsbara litium-polymer batteri, låg profil omkopplaren medger att en förseglad vatten och smuts hölje. Tyst. Batteritid indikator. 240 volts laddare och bältesväska. Fullständig reparationer och garanti av B & F.
Publicerat Juli 31, 201114 yr Hur går det? Får ni in några uppdrag? Värt att "skriva upp sig" på listan? Bor i Luleå. Mvh Mats