Publicerat Oktober 5, 200916 yr Beklagar sorgen,,,Vart jagade ni om man får undra. bor i Arbrå. Han har sina marker i Alfta-Runemo, så det var i dom krokarna.
Publicerat Oktober 5, 200916 yr ajaj.. Det gör ont att läsa detta.. Man blir ju om möjligt ännunervösare att släppa tyskan nu.. Ömklig som man är redan.. Man hade verkligen hoppats, nästan räknat med ett lyckligt slut på detta.. men nä Livet är inte lätt..
Publicerat Oktober 5, 200916 yr Beklagar verkligen sorgen Hoppades så att det skulle få ett gott slut!... Mvh
Publicerat Oktober 6, 200916 yr Författare Beklagar sorgen,,,Vart jagade ni om man får undra. bor i Arbrå. Alfta södra JVO Mvh Thomas
Publicerat Oktober 6, 200916 yr Förjävla sorgligt rakt igenom.. Känns tungt men nu flyttar jag den här tråden in i Minneslunden. / Rikard
Publicerat Oktober 6, 200916 yr Goder morgon!Det är med gråten i halsen jag skriver detta. Samme fick tag i en traktor grävare nu på morgonen! väl nere hos hunden så var hon livlös! hon måste ha avlidigt nu på morgonen! då hon fortfarande var varm i kroppen! troligen hade hon kvävds till dötts, kroppen låg i en sådan ställning att hon troligen hade svårt att andas! sänder en tanke till Samme med familj som förlorat en underbar familje medlem!.. RIP Tikka!.. MVh Thomas Beklagar verkligen! Det är just detta man fasar för varje gång man släpper Bordern i nå't gryt...
Publicerat Oktober 6, 200916 yr Författare Förjävla sorgligt rakt igenom.. Känns tungt men nu flyttar jag den här tråden in i Minneslunden. / Rikard helt rätt Hippen!.. Tack!... Mvh Thomas
Publicerat Oktober 6, 200916 yr Alfta södra JVOMvh Thomas ok. jagar i Arbrå västra vvo, hemskt när något sådant här händer!
Publicerat Oktober 6, 200916 yr Beklagar verkligen sorgen... Fy vilket grymt sätt, vi tänker på er och skickar en värmande tanke.. Anders & Charlotte
Publicerat Oktober 6, 200916 yr HUuuu...vad sorglig! Började läsa tråden och trodde att det gått vägen men så såg jag att den var i minneslunden...nej, det är ju bara för hemskt! Så nära och ändå gick det inte. Beklagar verkligen sorgen av hela mitt hjärta./Crille
Publicerat Oktober 6, 200916 yr beklagar vi grytjägare måste leva med ovissheten vad som kan hända under jorden tyvärr och alltid ha oddsen mot oss då.....
Publicerat Oktober 7, 200916 yr Beklagar även jag Det värsta som kan hända oss grytjägare är när det slutar på det här viset.
Publicerat Oktober 7, 200916 yr ÅÅÅÅhhh vilken jävla skit...sånt är det värsta jag vet att höra/läsa om som grytjägare...Tyvärr omkommer det en del grythundar varje år på detta vis...Beklagar vekligen...