Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Nya trailers på Jaktlust

Featured Replies

Publicerat
Och det gäller förövrigt en hel del andra viltarter som exempelvis dovhjort och bäver som aldrig kommer bli några större försäljningssuccéer.

Säljer inte hjort filmerna!?

Publicerat
men sen kan alla filma men inte sätta ihop en film sägs det <_<

det är nog mera. alla kan filma, alla kan editera ihop en film. men alla kan inte göra en bra film :lol:

Publicerat
Säljer inte hjort filmerna!?

Nej, inte speciellt bra. Men det beror ju iof på vad man räknar med bra.

Publicerat
jo kanske har fel med tror iaf inom nått år skjuts det fler rävar än älgar vilket talar sitt språk iaf,men vildsvin tror jag är nr1 i sånna fall,men jag är nog väldigt dålig införstodd i detta samt lever lite för billigt och bra är bättre än dyrt och dåligt..sen att jag avskyr älgjakt själv men..

men har du msn eller dylikt ska jag visa lite vad vi har samt finns jaktbilder.se vars du finner lite klipp från foxkiller eller på jaktjournalens film tävling,dock så verkar juh folk inte förstå att en rävhund kan likt en vildsvins hund få ställa rävar,kanske för svenskar inte fått se det på tv och har ske bild på verkligheten <_<

vi har gjort några dvd filmer och räknar man med visa filmen för roligt att lägga 700 timmar på redigera så gick det rätt bra med 100kr att få det gå ihop samt med vinst..

tycker iaf ramus och co har visat att det går göra film med skit kameror vilket inbjuder alla med 7000kr över kan få möjligheten att få ihop material,både på gott och ont,som du säkert vet med just grytjakt så är det mycket som inte bör visas om man även vill vara en ambassdör vilket många inte förstår sig på, det ni har gjort väldigt bra!!

men sen kan alla filma men inte sätta ihop en film sägs det <_<

sorry ot

Ja, det är helt idiotisk att visa vissa scener inom jakt. Ibland undrar man hur folk är funtade. Och det gäller ju inte bara grytjakt, även om det kan vara lite speciellt "hett" i vissas ögon. Det gäller ju inte heller bara på DVD utan kanske än mer på youtube och nätet som alla i princip har tillgång till. Och det gäller förövrigt stillbilder också. Hur det än är, så går vårt intresse i slutändan ut på att vi dödar djur. Och det vore väl fan om vi inte ska kunna lära oss att behandla viltet med respekt och ha någon form av moraliskt tänk i det vi gör i skog och mark. Det gäller ju förövrigt oavsett om vi väljer att visa upp det på youtube eller inte.

Publicerat

En annan sak Mikael,

Kommer de kvarvarande avsnitten ur delserie 3 i J&J att visas på något sätt (vart ju lite snöpligt slut med kanal lokal)

och kan vi vänta oss denna serie likt de andra på DVD i framtiden?

Publicerat
En annan sak Mikael,

Kommer de kvarvarande avsnitten ur delserie 3 i J&J att visas på något sätt (vart ju lite snöpligt slut med kanal lokal)

och kan vi vänta oss denna serie likt de andra på DVD i framtiden?

Ja, Sex av avsnitten är redan släppta som samlingsfilmer. En del material som aldrig hann med att visas kör vi i nya TV-serien. Vad som händer med de övriga avsnitten Rävlock, Toppfågel och Kaninjakt har jag inte hunnit fundera på ännu. Eventuellt släpps de senare på DVD eller på annat sätt, typ web. Men det är lite för mycket just nu för att hinna ta tag i detta nu.

Skulle helst vilja hitta ett bra distributionssätt via nätet. Det samma gäller för nya serien Jaktlust. Men faktum är att den digitala distributionen faktiskt börjar komma igång lite på andra siter så smått. Vi har faktiskt fått ett par tusen visningar på ett par månader nu på våra filmer och det verkar ökande (mest älgjakt givetvis.. <_< ).

• 2 weeks later...
Publicerat
Ja, Sex av avsnitten är redan släppta som samlingsfilmer. En del material som aldrig hann med att visas kör vi i nya TV-serien. Vad som händer med de övriga avsnitten Rävlock, Toppfågel och Kaninjakt har jag inte hunnit fundera på ännu. Eventuellt släpps de senare på DVD eller på annat sätt, typ web. Men det är lite för mycket just nu för att hinna ta tag i detta nu.

Skulle helst vilja hitta ett bra distributionssätt via nätet. Det samma gäller för nya serien Jaktlust. Men faktum är att den digitala distributionen faktiskt börjar komma igång lite på andra siter så smått. Vi har faktiskt fått ett par tusen visningar på ett par månader nu på våra filmer och det verkar ökande (mest älgjakt givetvis.. :wacko: ).

Var kan man köpa de filmerna?

Jag har letat men inte lyckats hitta dem.

Trident