Publicerat April 10, 200620 yr Och här kommer lite halvtaskiga bilder även i denna tråd! Men ni sa ju att kvaliten inte va så viktig bara ni fick se lite Hoppas att det går bra med dessa så länge Håll ut så kommer det mer så småning om MVH/Jocke
Publicerat April 11, 200620 yr Vacker skapelse Ja den är helt okej facktiskt Ångrar inte köpet en sekund MVH/Jocke
Publicerat Maj 1, 200619 yr Då har första viltet nedlagts med denna bössan också då! En årsgris på cirka 40-45kg levandevikt... Träffen satt lite långt bak på grisen och den lämnade skottplatsen... efter 200 meter med spårhund så låg den död. Blod var det gott om hela vägen fram till där grisen återfanns. Vi var iväg med skolan och jagade lite gris. Jag kommer att skriva hela storryn när jag hinner under allmänt om jakt. MVH/Jocke
Publicerat Maj 1, 200619 yr Väldigt snygga bilder. :D :D Jag vet att man inte skojjar bort den kassa kvaliteten på bilderna men jag bara slängde upp nårra bilder i och med att det var vissa som ville se skönheten Men jag och pappa ska göra en annaordning där vi belyser bössan genom ett lakan vilket brukar ge bättre bilder. så mer bilder kommer det och finare blir dom förhoppningsvis MVH/Jocke
Publicerat Maj 1, 200619 yr Jag vet att man inte skojjar bort den kassa kvaliteten på bilderna men jag bara slängde upp nårra bilder i och med att det var vissa som ville se skönheten Men jag och pappa ska göra en annaordning där vi belyser bössan genom ett lakan vilket brukar ge bättre bilder. så mer bilder kommer det och finare blir dom förhoppningsvis MVH/Jocke Jaha, och då får Vi väl invänta dessa bilder då, och hoppas på att dom blir snäppet bättre då. ;D :-* :
Publicerat Maj 2, 200619 yr Det får vi väll hoppas att jag lyckas med dessa bilderna :-*MVH/Jocke Jepp!