Publicerat December 11, 200916 yr Författare Gratulerar till en fin bössa:)så det blev benstöd iaf mvh Tack Jo jag föll in i ledet, men kommer inte använda dem så mycke till jakt antar jag, blir mest vid bänk känns det som.
Publicerat December 12, 200916 yr Och så här vart det till slut //Mathias Ser snyggt ut! Blev det .308? Och vad landade prislappen på? mvh
Publicerat December 12, 200916 yr Författare Ser snyggt ut!Blev det .308? Och vad landade prislappen på? mvh Jepps en 308:a,,,,,,slutade på lite drygt 20k, för bössa, kikare, flip-ups, fästen, benstöd, vapenrem. Spräckte min budget men det känns ändå bra.
Publicerat December 12, 200916 yr Jepps en 308:a,,,,,,slutade på lite drygt 20k, för bössa, kikare, flip-ups, fästen, benstöd, vapenrem. Spräckte min budget men det känns ändå bra. Som mig då. Spräckte budgeten ganska rejält
Publicerat December 13, 200916 yr Jepps en 308:a,,,,,,slutade på lite drygt 20k, för bössa, kikare, flip-ups, fästen, benstöd, vapenrem. Spräckte min budget men det känns ändå bra. hehe det såg ut som det ! Vilket betyder att det ser bra ut Lycka till