Publicerat November 5, 200916 yr Ja men vad ska dom som inte gillade programet säga då menar du ? som sagt skillnad mellan kritik och total nersågning. *Radium hoppar av*
Publicerat November 5, 200916 yr Jätte besviken eller rättare sagt mina fördommar gick in syftet om att skapa ett program som även intreserar icke jägare det lutar åt att det nu intreserar ingen Problemet är just det att man ska hela tiden ta en massa hänsyn till dom som inte jagar. Då blir det ett halvmesigt jaktprogram riktat till alla dom som inte tål att se skottverkan och blod. Tacka vet jag Michigan, USA. Där har dom flera riktigt bra jaktkanaler som sänder jakt i stort sett dygnet runt. Riktigt kul att se fasanjakt, bågjakt, björnjakt osv. osv med olika vapen och olika delar av världen. Så länge som vi ska fortsätta ta hänsyn till grönsaksmaffian och vegantalibanerna så kommer vi aldrig att få ett jaktprogram som riktar sig till jägare.
Publicerat November 5, 200916 yr Ja det var tyvärr lite B. Ekberg är ju bra på film annars. Men jag ser fram mot nästa avsnitt, då avgörs det om det suger eller inte. Ett dåligt program= alla kan ha en dålig dag. Blir det fler än 2 dåliga på rad, jag då kommer man stämpla det som ett dåligt program och sen inte se ett avsnitt till. Iaf jag resonerar så. Blir det ett dåligt program då blir nog Ekberg-filmerna också lidande tyvärr då folk kanske tänker att om han sög på tv så lär han ju inte va bra här heller. Fast han är ju bra. Tycker jag. Jävla surrigt de blev.
Publicerat November 5, 200916 yr ni som klagar kan väl själv försöka filma detta och få med det i tv ? Radium som kommer från en filmarfamiljsbakgrund. Ola gjorde det toppen bra i jakt och fiske, nu har jag inte sett "jaktlust" så jag ska inte säga något...